Whatsapp hakkında kafa karıştıran bir soru

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
furkitare

furkitare

Üye
    Konu Sahibi
Whatsapp hakkında kafa karıştıran bir soru
Çoğunuz Whatsapp kullanıyorsunuz . Peki şu "E or F mod" nedir ? Signed sürümünde o yok . Ne katıyor Whatsappa ? Ne gibi farklılıklar var ?
 


VKUCUKSAHİN

VKUCUKSAHİN

Üye
Allah Allah hiç öyle birşey görmedim tam olarak nerde ki o :hmmm
 
furkitare

furkitare

Üye
    Konu Sahibi
n8fanclub da falan Whatsapp dosyasını indirdiğinizde içinden iki dosya çıkıyor . Biri e or f mod diğeri Signed . Ne farkı var çözemedim .
 
İncİnat

İncİnat

Üye
farkı şu : orijinal whatsapp ı kurdugunuzda otomatik olarak c hafızasına kuruyor bu modlarda ise e ve f hafızasına kurmanız mümkün
 
  • Beğen
Tepkiler: furkitare
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt