Aramada yapılıyor mu sadece mesajlaşma servisi mi?
Yok s60v5.![]()
Bende de whatsapo var ama kullanmiyorum viber kadar

Android için pin verilerek konuşulan hangi sohbet programını önenirsiniz![]()

Viber paşa![]()
İphoneda kullaniyodum jailbreakliyken simdi ios6 da jb olmadigi icin kredi kartimda olmadigi icin 1 dolara satin alamiyorum![]()
ios6 jb yok mu?
