.caner.
Üye
bizde açtık@fireslashex zaten bi grup açtık biz
bizde açtık
moruha deeklesenize de bizi
moruha de
Asabi halen alım varsa no verim gardeşim
@İhtiyar007 moruk diyom başka kim olcakki
Aga kim kaldı grupta?@İhtiyar007 moruk diyom başka kim olcakki
bilmem ben çıktığımda 5 kişi vardıAga kim kaldı grupta?
Sende mi çıktınbilmem ben çıktığımda 5 kişi vardı
daha gelmek isteyenler var durun hele
numara ve isimleri atabi sizin grup kalabalıksa bizide alsaniz 5 kişiyiz biz. numaralari atayım mi
dağıldı grupabi sizin grup kalabalıksa bizide alsaniz 5 kişiyiz biz. numaralari atayım mi
dağıldı grup
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?