Wentto F003 Wifi Yardım

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

tncmr

Üye
    Konu Sahibi
Wentto F003 Wifi Yardım
Merhaba Arkadaşlar.
Maxicep.com - Wentto F003 Yardım Lütfen
Arkadaşlar ben Telefon Alcam 2 telefon arasında Tereddütüm var Yardımlarınızı bekliyorum. Telefonu almak için az zamanım kaldı ama karar vermiş değilim


Samsung S5233W Star Wi - Fi >> Wentto F003 Wifi

2'si arasında tereddütüm var . Benim Tek Sorum Wentto Hakkında bilgi alacağım.

Elinizde Wentto F003 ile Çekilmiş Resim Varsa Yüklerseniz sevinirim.
Kamera Çözünürlüğü Kaç Pixsel 1024 * 768 gibi
Sorum Tek Kamerası ile ilgili ve Menüsü Türkçemi, Mp3 Player Çin Malları telefonundaki gibi mi

Lütfen En Kısa Sürede Yardımcı Olursanız sevinirim

Şimdiden Teşekkürler.
 


spawn_22

spawn_22

Üye
kardeşim sadece kamera ve menüsüyse ben söyliyeyim ve menüsü türkçe sonra camerası hiç iyi deil 3.2 yazıyor ama heralde ikisinin toplamıdır ama bendede wentto var ayriyetten sms yazması da iyi deil çok küçük harfları var sonra bazen film atıyorum filimi açıyor ama ses geride kalıyor görüntüye göre ama Samsung S5233W Star Wi hiç görmedim ve kullanmadım sana sadece wenttonun kötülüklerini saydım yinede senin kararın...


burdanda bakabilirisin http://www.maxicep.com/cin-uretimi-...meleri/wentto-f003-8gb-incelemesi-267783.html
 

furkantel

Üye
hayır kamerasını ben denedim müthiş çekiyor bana doğru dönük olan kameraa 1.3 mp diğeride 3.2 mp kamerası iyi merak etmeee wifi sorunu yok gayet güzell ama samsungla wentto arasında kaldıysan bence samsungu al en azından bilinmiş bir marka vede kaliteli
 
FK5896

FK5896

Üye
bencede samsung al (wentto görünüm----samsung star özellik)
 

sessiz_cocuk

Üye
wennto yu da kullandım şuan samsung 5233w kullanıyorum .. Samsung u al parana yazık etme arkadaşım.
 

kleftus

Üye
Samsung star wifi kullanıcısı olarak tavsıye edıyorum kablosuz aglara baglantıda sorun yasamıorum kulaklıgı tak son ses ac kulagın sagır olsun o derece sesı var ebuddy ve opera kurdun mu telefon 4/4 luk bır telefon operadan vıdeo ızleyebılıyorsun ve youtube den de ızlenıyor dns ayarlarını 8.8.8.8 ,,,8.8.4.4 yaparsan youtubeden vıdeo ızlenıyor wıfı cekme sorunu yasamıorum
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt