aynen dengesiz insan çok o nedenle sorumu geri aldım tamambununla sapıklık yapan olur![]()

selam kardeşim telefonu mu değiştirdin girmez oldun bölüme ?4.5 güncellemesi nerde kaldı yaa...
Selam kardeşim artık symbian bitti malumun... Şu sıralar dizi filme sardım arada giriyorum yine ne var ne yok bakıyorum. Sen hala aktifsin maşallah...selam kardeşim telefonu mu değiştirdin girmez oldun bölüme ?

ne yapalım maxicep bırakmıyorSelam kardeşim artık symbian bitti malumun... Şu sıralar dizi filme sardım arada giriyorum yine ne var ne yok bakıyorum. Sen hala aktifsin maşallah...![]()
bitmiş bir sistemin suyunu çıkartmaya çalışıyoruz
eski symbiancıları görmek güzel 
