Web tarayıcı lazım?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Web tarayıcı lazım?
Opera, ucweb, harıcnde
 
Firefox'un Mobili Var Düşünürsen Ama En Iyisi Herzaman Opera
 
    Konu Sahibi
Orjınalı boswer. Firefox orjınal mı? Yoksa opera ckmasmı
 
ne kaldı geriye bi qq browser kaldı o da şöyle böyle. Daha var hep çince
 
firefox çakmadır.orjınal olsa konusu kesin açılırdı.bir de qqbrowser var dene istersen kullanım görünüm olarak operadan iyi ama biraz yavaş geldi bana
 
operadan vazgeçme dostum ha hiç birini beğenmiyorsan al android
 

phasan

Üye
arkadasn ıstednı ben anladım amamumkun degıl onun ıstedıgı flas playır lı
 
    Konu Sahibi
Yok flash olmasada olur. Qq kötü
 
kendi tarayıcısı opera çok ram yiyo telefon kendinden geçiyo uc oyuncak gibi zati en iyisi kendisi
 

Akıncı

Üye
opera ya da kendi tarayıcısı
 

joker.lg

Üye
opera miniyi yükle işlerin %80 görür yetmeyen yerlerde telefonun kini kullan ben öyle yapıyorum ha opera mobile kullan ram sorunu yoksa
 
    Konu Sahibi
Opera dan falan sıkıldm
 
Kardeş çok yemiyor ram . O değilde bence en iyisi hala opera şuan ondan giriyorum kasma derdi hiçbirşey yok 5800
 
bu konuda baydı artık tlf kendi tarayıcısı , opera , uc arasında tercih yapacan başka çaren yok
 
Ovi Mağaza > Opera Miniyi indir pişman olmazsın usta bende kullanıyorum kötü birşey olsa tavsiye etmem değilmi

İyi forumlar .
 

phasan

Üye
Ovi Mağaza > Opera Miniyi indir pişman olmazsın usta bende kullanıyorum kötü birşey olsa tavsiye etmem değilmi

İyi forumlar .

haklısın ama sunuda belirtiyim har tel opera mobil acmaya bılır ondan opera mını yukleneız tavsıyem
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...