wawe 2 vs İdeos x5

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
wawe 2 vs İdeos x5
sizce hangisi Wawe2 mi İdeos x5 mi nedenleriyle ltfen
 
senın neden belırtmen gerek.. eger cok uygulama ıstersen ıdeos x5 ama kaliteli kamerası olan vb.. bı telefon ıstersen wave... bence ıdeos x5 ... senın ne ıstedıgıne baglı.. ıhtıyacını hangısı karsılarsa onu sec...

kiyas.la/cep-telefonu/karsilastir/Samsung-S8530-Wave-II-vs-Huawei-U8800-IDEOS-X5
 

coacoa

Üye
ideos x5 daha iyidir ama senin isteklerin nelerdir onu söyle
 

coacoa

Üye
ideos x5 daha iyidir??Hangi açıdan olduğunu da söyler misin??Kamerada wawestabil wawedaha iyi ekran waweayrıca bada 2 de gelecek
android olması bile yeter adam daha fazla uygulama ve oyun ister onun içinde daha büyük ekran ister isterde ister bu zamanda kimse alo desin yeter demez yani ha? ayrıca adama isteklerini sordum telefondan beklentisi nedir onları söylerse belki wawe daha iyi olabilir
 
ben de onu diyorum.Ihtiyaçlar önemli
 

61semih

Üye
donanımsal olarak her dalda wawe 2 ustun hatta bada android e gore arkadasımın deyımıyle 'stabıl' telefon.oyun uygulama onemlı degılse wawe 2 cokcok daha iyi
oyun onelı arkadaş dersen x5 daha ıyı
 
özellikleri bakımından x5 kardes iyidir
 
Wawe2'nin donanımsal özellikleri daha iyidir fakat badaOS hala güncelleme vermediği için oyun ve uygulamada sorun yaşayabilirsiniz.. O yüzden x5 seçmenizi tavsiye ederim uygulama sizin için önemliyse
 
Oyun uygulama istersin ideos x5 donanım olarak wave 2 biraz daha iyi
 

Ocean258

Üye
Samsung wave 2 hocam.. Dusunmene bıle gerek yok bu ıkı telefon arasında.. Samsung cok daha ıyı huawei'den
 

Türe

Üye
karşılaştırmak bile gereksiz wave 2 her yönden alır götürür
 

mstf_l

Üye
donanım olarak wave 2 alir
isletim sistemi olarak wave daha stabil ve bada daha yeni oldugu icin uygulama az x5 daha bol uygulama var
sonuc olarak bence wave
 

Türe

Üye
aldım guzel kardesım merak etme elıme almadan oyle bazıları gıbı atıp tutmam ben uygulama ve oyun konusunda ıdeos ustun ama dıger tum konularda wave ın ustunlugu var barız . Hatta fruıt nınja kasma yapıyor bazen ıdeos x5 te ha ıdeos kotu mu hayır fıyatına gore ozellıklerı ve donanımı ıyı lakın ancak orta segment ıcın ıyı bır alternatıf olabılır ust segmente varamaz
 

Lenneth

Üye
Wave2 ama uygulama ve oyun öncelikse Ideos X5
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...