NothingisMe
Üye
-
Konu Sahibi
-
Kardeşim,Allah senden razı olsun.Çok sağol,uTorrent açıktı.O yüzdenmiş.Tekrar sağolBada 2 nin usb driverlerini yuklediniz mi? Kies de pc nizde yuklu dimi? Eger oyleyse virus provramlarini ve utorrent gibi arkada calisan uygulamalari kapatip tekrar deneyin.
Arkadaşlar, 8500 Wave'imi 2.0.1'e güncellemeye çalışırken,COM4 ****** open error gibi bir hata verdi.BenLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızkorktum.Yaklaşık 5-6 bekledim ama bir şey değişmedi,bende çıkarttımLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızu.Ve açmayı denediğimde pembemsi bir ekran çıkıyor.
Şimdi bu brick miLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızdu ? Ve olduysa çözüm var mı bu probleme ? Her şeyi yaparım,götürülecek yere de götürürüm.Geçen sefer iPhone'u suya düşürdüm ve babam bu telefonu da bozarsan telefon görmeyi unut dedi
İlla ki bir çözümü vardır,değil mi ?
Şimdiden teşekkürler
Not : Nereye açacağımı bilemedim,Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızüzgünüm
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?