wave 2 de facebook sorunu

    Konu Sahibi
wave 2 de facebook sorunu
arkadaşlar yeni wave 2 telefonumdan facebook a menüden e postayı şfreyi girmeye çalıştığımda "geçersiz e posta şifre " uyarısı alıyorum fakat internet tarayıcıdan girince "o.facebook.com" girebiliyorum


ben nerde yannış yapıoyrum
 
dikkatli yaz ve format at tele ama soft modda .
 
    Konu Sahibi
soft mod nasıl bir de formatlamak istemiyorum pek birşey yüklü değil
 
yok fabrika ayarlarına don de ama kendin seçtiğin olan ondan sonra istediğini seç yükle
 
Tepkiler: damaskinos
    Konu Sahibi
teşekürrler kardeş sorun çözüldü
 
Arkadaşlar facebook sorunu yaşıyorum, ana menüde bulunan face sigesinden giriş yapamıyorum, yanlız telefonun internet ögesinden facebook a giriş oluyor.
Youtube da falan bir sorun olmamasına ragmen bir türlü halledemedim bu sorunu bir bilgisi olan varmı acaba...
Ne yapmam gerekir format at denmiş, yaptım yine aynı ne 3g ile ne de wifi ile ana menüde bulunan facebook simgesinden giriş yapamıyorum... yardım !!!!
 

shamur_X

Üye
Arkadaşlar bende qiremiyorum . Menudeki Facebook- ve youtube sekmeleri çalışmıyo . HTTP zaman aşımı dio açmıyo . ama normal net sayfasından qirebiliyorm sorun nerde ? :S
 
arkadaşlar herkeste hemen hemen bu sorun herkeste mevcut fakat bir alt yapı çalışması olduğu söyleniyor ne kadar doğrudur bilinmez tabi paylaşım dedim sizlerle..