wave 1 bada 1.2 (kiesten yuklenmıs) birisi araken veya tuş kilit tusuyla açmaya çalışırken donma!!!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

cezzarahmet93

Üye
    Konu Sahibi
wave 1 bada 1.2 (kiesten yuklenmıs) birisi araken veya tuş kilit tusuyla açmaya çalışırken donma!!!
arkadaşlar ben kiesin en son bada 1.2 versiyonunu yukledikten sonra tel gunde en az 5 kere donmadan dolayı reset atıyo acaba bu sorun benim telde mi var yoksa başka arkadaşlardada varmı yoksa garantiye vercem ozellıkle birisi aradığı zaman takılıyo durmadan tıtrıyo veya tuş kilit tusuna bi kere bastıgımda ekran açılmadığı zaman oluyo çogunlukla. yazacağınız yorumlar için şimdiden teşekkürler.
 


Skaptan

Skaptan

Emekli Yönetici
yazılım sorunu arkadaşım kiesteki en son bada 1.2 güncellemesindeki genel sorun yani herkeste var bu sıkıntı
 

fnrb_019670

Üye
Arkadaşlar bende aynı sorunu yaşıyorum telefon sürekli kapanıyor. Konuyu samsunga yazdım, bulunduğum ilde servis olmadığını servise gidip gelmesinin 15 kadar sürdüğünü belirterek bu sorunu yeni bir yazılımla kies üzerinden düzelmeleri gerektiğini belirttim böylece çok sayıdaki kişinin mağduriyetinin giderileceğini bildirdim. Verilen cevapla adamlar bizimle dalga geçiyor bana servise git dediler. Tekrar konuyu izah etmeye çalıştım samsung kasıtlımı yapıyor telefonları servisemi göndermek istiyorsunuz dedim gelin cevapta busefer servislerin adres ve telefon bilgileri geldi sanki bulmak çok zormuş gibi. Bu yazılım sorununu kiesten düzelmeleri mümkün değilmi bu konuda fikri olan varmı
 
Skaptan

Skaptan

Emekli Yönetici
Arkadaşlar bende aynı sorunu yaşıyorum telefon sürekli kapanıyor. Konuyu samsunga yazdım, bulunduğum ilde servis olmadığını servise gidip gelmesinin 15 kadar sürdüğünü belirterek bu sorunu yeni bir yazılımla kies üzerinden düzelmeleri gerektiğini belirttim böylece çok sayıdaki kişinin mağduriyetinin giderileceğini bildirdim. Verilen cevapla adamlar bizimle dalga geçiyor bana servise git dediler. Tekrar konuyu izah etmeye çalıştım samsung kasıtlımı yapıyor telefonları servisemi göndermek istiyorsunuz dedim gelin cevapta busefer servislerin adres ve telefon bilgileri geldi sanki bulmak çok zormuş gibi. Bu yazılım sorununu kiesten düzelmeleri mümkün değilmi bu konuda fikri olan varmı

dostum sürüm ve modelin nedir
kies sorunu bada 2 lerde mevcut ama server olarakta sürekli güncelleme içinde oldugunda tam bir stabilize sağlanmıyor beklemenizi tavsiye ederim
 

fnrb_019670

Üye
Samsug Wave1 telefonuma kiesten güncelleme yaptım ve bada 1.2 JVLA1 sürümünü yükledim. telefonumda hiç bir sorun yokken bu yüklemedten sonra sürekli kapanmaya başladı ve çok sık kapanıyor. ben bu hatanın kies üzerinden yeni bir yazılımla yada eski yazılımı tekrar yayınlayarak neden düzeltilmediğini merak ediyorum. samsung bunu hiç mi denemeden yayınlamış, bir başka sorun wave1 lerin piyasaya çıkışının artık 2 yılı geçmeye başlaması ve büyük kısmının garanti süresinin dolması kasıtlı olarakmı yapılıyor, arızalı servise gidilsin diyemi yapılıyor bunlar, ben bunları bu şekliyle samsung sordum telefonu servise göndermek (bulunduğum ilde servis yok) en az 15 gün sürer kiesten yayınlayın bir çok insanın sorununu çözün dedim. yetkililer resmen dalga geçiyor bana önce servise git diye bir mesaj gönderdiler, durumu tekrar izah etmeye çalıştım ancak derdimi yine anlatamış olacağım ki bu seferde servislerin adres ve bilgilerini göndermişler. şimdi ben bu sorunun kies üzerinden yayınlanacak bir sürümle çözülüp çözülemeyeceğini merak ediyorum. yoksa en güncel versiyonu yükleyen tüm s8500 kullanıcılarının servisemi gitmesi bekleniyor.
 
Skaptan

Skaptan

Emekli Yönetici
Samsug Wave1 telefonuma kiesten güncelleme yaptım ve bada 1.2 JVLA1 sürümünü yükledim. telefonumda hiç bir sorun yokken bu yüklemedten sonra sürekli kapanmaya başladı ve çok sık kapanıyor. ben bu hatanın kies üzerinden yeni bir yazılımla yada eski yazılımı tekrar yayınlayarak neden düzeltilmediğini merak ediyorum. samsung bunu hiç mi denemeden yayınlamış, bir başka sorun wave1 lerin piyasaya çıkışının artık 2 yılı geçmeye başlaması ve büyük kısmının garanti süresinin dolması kasıtlı olarakmı yapılıyor, arızalı servise gidilsin diyemi yapılıyor bunlar, ben bunları bu şekliyle samsung sordum telefonu servise göndermek (bulunduğum ilde servis yok) en az 15 gün sürer kiesten yayınlayın bir çok insanın sorununu çözün dedim. yetkililer resmen dalga geçiyor bana önce servise git diye bir mesaj gönderdiler, durumu tekrar izah etmeye çalıştım ancak derdimi yine anlatamış olacağım ki bu seferde servislerin adres ve bilgilerini göndermişler. şimdi ben bu sorunun kies üzerinden yayınlanacak bir sürümle çözülüp çözülemeyeceğini merak ediyorum. yoksa en güncel versiyonu yükleyen tüm s8500 kullanıcılarının servisemi gitmesi bekleniyor.

daha öncede söyledim herkese sanada bir kere daha söylüyorum dostum bu son güncelleme hatalı geldi türkiye kies sunucusuna o yüzden üst konularımda 8500 orjinal roma dönme diye bir konu açtım onu incele yada servise götür
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt