warspear mı tibiame mi?

    Konu Sahibi
warspear mı tibiame mi?
arkadaşlar sizce hangisini oynıyim.
 

Serdeha

Üye
Anrufeni tavsiye ederim grafikleri onlara göre daha iyi
 

Bahaxi

Üye
anrufen online 2 sindende daha iyi grafikler vs... Herşeyi güzel,oynamak isteyenlere tavsiye ederim.
 

Bahaxi

Üye


- - - Eklendi - - -

bu linkten symbian 5 olanı yükle 37.3 mb lık olanı yükle.
 

sekajmer

Üye
Arkadaşlar TibiaME'nin Grafikler Daha Güzel. TibiaME Java Olanı İndirirseniz Telinizde 2D Gözükür. Ama TibiaME S60v3 Veya Android Veya S60v5, İphone Olanlarda Oyunun Grafik Dahada Güzeldir. Ayrıntılar TibiaME Türk Resmi Web Sitesindedir. MOBİL SİTE=> NORMAL SİTE=>
 

bilgin25

Üye
tibiame için bot programı yapabilecek war mı?
 
TibiaMe handler kullanan varmı aranızda