Warsow hata !!!1!!!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

mertko12

Üye
    Konu Sahibi
Warsow hata !!!1!!!
Agalar bu oyuna girerken daha doğrusu launchera tıkladğım zman filed to opengl32 bişeyler bişeyler diyo nedir bu ?
 
Oyunu yüklerken hata oluşmuş bir dosya eksikliği gibi sil tekrar yükle düzelir.
 

mertko12

Üye
    Konu Sahibi
Oyunu yüklerken hata oluşmuş bir dosya eksikliği gibi sil tekrar yükle düzelir.
aga fikir güzelde ben google amcamıza arattırdığımda sanki sorun ekran kartından kaynaklanıyo onun için dedim ama denerim saol
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...