warkingdoms oynayanlar buraya

3mremr3

Üye
    Konu Sahibi
warkingdoms oynayanlar buraya
Arkadaşlar bu oyunu oynuyorsanız bir müttefik kurak birlik olup savaşa falan çıkalim yeni oyunacak arkadaşları için link=> http://wk3.warkingdoms.com text tabanlı oyundur indırmden oynanıyor
 

RaplexTR

Üye
Ya ben oynuyomda cok karısık yardım ederse bırlıkte oynarız
 

3mremr3

Üye
    Konu Sahibi
Yo gayet basit . Ilk önce görevleri bitirmeye çalış sonra gerisi kolay asker felan çıkar köyden işsi üret ki para odun gıda gelsin sonra bunların seviyesi artır daha fazla üretsin. Yani ilk önce görevleri bitirmeye çalış sonrasi kolay . Oyun daki adın ne .
 

RaplexTR

Üye
bana gorev falan gelmedı nerden bakcaz ?
Raplextr dünya 1 deyım
 

3mremr3

Üye
    Konu Sahibi
Ben dünya 3 deyim görev yazan yer var yukarda sen telefondan mi oynuyorsun yoksa bilgisayardanmi ? Eğer bilgisayardan oynuyorsan ben bilmem. Çünkü ben telefondan oynuyorum
 

RaplexTR

Üye
bende telden oynuyom oyunda senle iletişime geçebilirmiyim ?
 

3mremr3

Üye
    Konu Sahibi
Bilmem ben bir denim bakim olacak mi . Arkadaşlar başka oynayan varsa lütfen söylesin ittifak olalım oyunda en büyük biz olalım :-)
 
Kardeşlerim ben bu oyunu oynuyorum bütün görevleri yerine getirdim son görevde kendine elçilik kur diyo nasıl olacak bu

- - - Eklendi - - -

Bu oyunun amacı nedir dostlar
 
elçiliği başka kullanıcının kurallığına kurcan
 
Tamam kurdum şimdi ne yapmam gerekiyo savaşmak için şehir fethetmek için
 

3mremr3

Üye
    Konu Sahibi
dünyaya tıkla sonra merkeze tıkla sana en yakın yerler yani merkezler cıkacak o merkezlerden birine tıkla sonra casus yolla casuslar sana bilgi verecek o kale ile ilgili sonra askar durumuna göre saldıracan miller ittifak kurdum iletişime gecin adım ==> 3mremr3
 
Ben 1.Dünyada Serseri Hesabının Sahibiyim
 

hangi dünya emre.dünya 3 te bizim ittifak var 14. Sırada
 

3mremr3

Üye
    Konu Sahibi
Dünya 3 ama ben kendime yeni ittifak açtım
 

Mehtavas

Üye
ben de oynuyorum bu oyunu dünya 3 teyim adim mehtavas birlik olabilriz
 
Bende oynyrm 3.dunya trabzonlee olalm bakalm ittfakn adnı soleyn
 
Bende oynuyorum daha yeni kayıt oldum oyuna yardımcı olurmusunuz....oyundaki adım Thefatih

- - - Eklendi - - -

Bende oynuyorum daha yeni kayıt oldum oyunda yardımcı olurmusunuz....oyundaki adım Thefatih
 

gs6128

Üye
Slm millet d3 de ki nicklerınız ne
 

redfoxqq

Üye
oyun kapanacak

- - - Eklendi - - -

siz neyin kafasndasınız?
 

sawsen

Üye
Ben dünya 3 deyim görev yazan yer var yukarda sen telefondan mi oynuyorsun yoksa bilgisayardanmi ? Eğer bilgisayardan oynuyorsan ben bilmem. Çünkü ben telefondan oynuyorum

Ben dunya4 deyim 3 olsaysim ittifak olurduk