catalfleg
Üye
waow nick aRşivim 11 (:
KumarBaz ruhumLa seni aLdattım
Bu Oyunu asLında ben kazandım.
Hersey bıraktığın gibi
Ama ben haric..
0Lmadı sensiz..!
^Baktıgım kadarSın..
Arkamı Döndügmde YaLanSın o.O
artık yalnızca
vazgeçtiğimsin…..
yüreğimde zerresi kalmayan şımarık sevdam…
*
iç sesimiz.. Sen 'ben'im ben 'sen'sin.
İkimiz bir'iz.
ve ben
çok sevdim ikimizi..!
darılma bana..bu uzaklık acıtır içimi.ama sen aklımdasın..
söyleme biliyorum!aslında ben senin hep aklındayım..!
Git...
Masalımda yer yok sana…
Ve yer yok hayatımda senin gibi bir Aşk’a
Gitmeliyim…
Ve sen gitmelisin..
Sonu yok…
Düş’ü bile yok…
Nefes Alısım Anlam Buldu ; Beni Sende Bulunca Kalplerimiz Carpısınca ..
Çok seviyorum haddinden fazLa..
Kimsenin beyninin aLamayacağı kadarr .. (:
ben artık;
"varım" yok oluşundan doğan . .
Yarınları öldürdüm
Nefretim kederimden
-Bir çocuğun elinden yeryüzünü almak gibi birşey
büyümesini istemek!..
Çocuksampek şımarıksam bölmüşler demektir uykumu!..
Kalbim hep haylaz kalacak
üzgünüm hayat ben büyümeyeceğim. .
İleriye dönük yalanlarınıza söyleyin kaybolmadan geri dönsünler
Hiç kimse ben gibi ben oLamaz!
Sen hep benim bedenimi sevdin.Peki ya kalbimi?
onuda bedenim kadar sevdinmi?
*
Bitmemekte ısrarlı sacmalıklarınız.
Bigün arkanızdan konusup diger gün yanyanayken
gösteri yaptıgınız arkadaslıklarınız.
Beni baydınız..
uğruna ölen yoksa ortada bir değer de yoktur.
seni cok özLüyorum bu gece
ben bu geceLerden de yoruLdum...
Gözümü kapattığımda
''Beni kimse Göremez!''
diyen küçük bir kızım.
beyinLerDeki kaLıPLaşmış inTahar düşünCeSi... ><.
Ne içindeyim zamanın ne büsbütün dışında
geniş bir zamanın parçaLanmaz akışında..
Masallarla büyürsen
Normaldir bu olanlar
Özetleri dinledin
Şimdi Gerçek YAlANLAR (:...
aşK. demeK sevGi demeK. aşK. demeK hayaT demeK aşK.demeK mutLuLuk demeK ve bunnaRn hepSi bnm demeK.
Bugünü dünüme yarınıma değişir giderim
Değer verilmediğinde kuduran
Değer verildiğinde götü kalkan*
Basit karakterli insanlarla işim yok .
sanki birer insandı dolu ile boş. :dbd:
yüzleri seninki
solukları seninki
sevinçleri seninki
yaşamları seninki
boş kazanmış yarışı
doluyu alkışladılar...!!! xSs
Çıkan Her Amorti Yeni Bilet Almaya Zorlar...
Sevginin anlamı giTmekse hiç durma.
UnuTma bu beden sadece senle bir büTün..
sensiz napar yarım büTün?
ßuLasıcı ßiR EziKLiK VaR ßu GünLeRDe DiKKaT Edin xD
AsK ßasıMa VuRDu
ßiLmioRum ßunun Sonu Ne oLacak Yha MuTLuLuK YA HüsRanLa Son ßuLacaK..
KraLicE ßiziz..!! Siz ßizim HizmeTciLeRimiz ßiLe OLamazSınız xD
KenDini ßeqenMiş TavırLaRDa oLma ALıRLaR Havanı ßuRaLaRDa ...!!ai:
ßenSiz MuTLuySan ßen Seniz DaHaDa MuTLuYum Huh..!!
SüRün ßaKaLım ŞimDi SenDe AsıK OLdun Ne DemeKmiş GöR ßaKaLım..
KaLßim Sensiz KimSesiz GeRi Dön
aLDaTmaK MaRiFeT DeiL eSaS MaRiFeT ALDaTmayaCaK KaDaR ÇoK sEVmek Ama NerDe SenDe O yüReK..!!
HaTanı AnLıyAmassın Ki AnLıYaCaK ßeYin YoK Ki xD
YüReğim AğıR YaRaLı yoLa ßöLe Devam Edemez
susuOrum sevqiLim..yeterki sen mutLu oL.
Bu Oyunu asLında ben kazandım.
Hersey bıraktığın gibi
Ama ben haric..
0Lmadı sensiz..!
^Baktıgım kadarSın..
Arkamı Döndügmde YaLanSın o.O
artık yalnızca
vazgeçtiğimsin…..
yüreğimde zerresi kalmayan şımarık sevdam…
*
iç sesimiz.. Sen 'ben'im ben 'sen'sin.
İkimiz bir'iz.
ve ben
çok sevdim ikimizi..!
darılma bana..bu uzaklık acıtır içimi.ama sen aklımdasın..
söyleme biliyorum!aslında ben senin hep aklındayım..!
Git...
Masalımda yer yok sana…
Ve yer yok hayatımda senin gibi bir Aşk’a
Gitmeliyim…
Ve sen gitmelisin..
Sonu yok…
Düş’ü bile yok…
Nefes Alısım Anlam Buldu ; Beni Sende Bulunca Kalplerimiz Carpısınca ..

Çok seviyorum haddinden fazLa..
Kimsenin beyninin aLamayacağı kadarr .. (:
ben artık;
"varım" yok oluşundan doğan . .
Yarınları öldürdüm
Nefretim kederimden
-Bir çocuğun elinden yeryüzünü almak gibi birşey
büyümesini istemek!..
Çocuksampek şımarıksam bölmüşler demektir uykumu!..
Kalbim hep haylaz kalacak
üzgünüm hayat ben büyümeyeceğim. .
İleriye dönük yalanlarınıza söyleyin kaybolmadan geri dönsünler
Hiç kimse ben gibi ben oLamaz!
Sen hep benim bedenimi sevdin.Peki ya kalbimi?
onuda bedenim kadar sevdinmi?
*
Bitmemekte ısrarlı sacmalıklarınız.
Bigün arkanızdan konusup diger gün yanyanayken
gösteri yaptıgınız arkadaslıklarınız.
Beni baydınız..
uğruna ölen yoksa ortada bir değer de yoktur.
seni cok özLüyorum bu gece
ben bu geceLerden de yoruLdum...
Gözümü kapattığımda
''Beni kimse Göremez!''
diyen küçük bir kızım.
beyinLerDeki kaLıPLaşmış inTahar düşünCeSi... ><.
Ne içindeyim zamanın ne büsbütün dışında
geniş bir zamanın parçaLanmaz akışında..
Masallarla büyürsen
Normaldir bu olanlar
Özetleri dinledin
Şimdi Gerçek YAlANLAR (:...
aşK. demeK sevGi demeK. aşK. demeK hayaT demeK aşK.demeK mutLuLuk demeK ve bunnaRn hepSi bnm demeK.
Bugünü dünüme yarınıma değişir giderim
Değer verilmediğinde kuduran
Değer verildiğinde götü kalkan*
Basit karakterli insanlarla işim yok .
sanki birer insandı dolu ile boş. :dbd:
yüzleri seninki
solukları seninki
sevinçleri seninki
yaşamları seninki
boş kazanmış yarışı
doluyu alkışladılar...!!! xSs
Çıkan Her Amorti Yeni Bilet Almaya Zorlar...
Sevginin anlamı giTmekse hiç durma.
UnuTma bu beden sadece senle bir büTün..
sensiz napar yarım büTün?
ßuLasıcı ßiR EziKLiK VaR ßu GünLeRDe DiKKaT Edin xD
AsK ßasıMa VuRDu

ßiLmioRum ßunun Sonu Ne oLacak Yha MuTLuLuK YA HüsRanLa Son ßuLacaK..
KraLicE ßiziz..!! Siz ßizim HizmeTciLeRimiz ßiLe OLamazSınız xD
KenDini ßeqenMiş TavırLaRDa oLma ALıRLaR Havanı ßuRaLaRDa ...!!ai:
ßenSiz MuTLuySan ßen Seniz DaHaDa MuTLuYum Huh..!!
SüRün ßaKaLım ŞimDi SenDe AsıK OLdun Ne DemeKmiş GöR ßaKaLım..
KaLßim Sensiz KimSesiz GeRi Dön
aLDaTmaK MaRiFeT DeiL eSaS MaRiFeT ALDaTmayaCaK KaDaR ÇoK sEVmek Ama NerDe SenDe O yüReK..!!
HaTanı AnLıyAmassın Ki AnLıYaCaK ßeYin YoK Ki xD
YüReğim AğıR YaRaLı yoLa ßöLe Devam Edemez

susuOrum sevqiLim..yeterki sen mutLu oL.
