Bahadir_fb
Üye
-
Konu Sahibi
-
Anladım abi o resmi sildim gitti zaten resim kurtuldumben wanam xposedin farklı sürümünü kullanıyomuşum bu konudakni indirdim deniycem şimdi sağol çok yardım ettin abi
Yav şimdi yeniden başlattım ne oldu senceYazdıklarımı okusan sorun olmayacak ta
Yav şimdi yeniden başlattım ne oldu senceiconlar saydamlık felan tamam ama yine wifi yazıları felan yok ben anlamadım gitti şu kırmızı ile işaretlediğin yerleri fu ll 0 yapıyorum açıyorum uygula diyip çıkıyorum .Olmadı yine ters gitti
Oldu abi valla sağol şimdi bildirim arka paneli duvar kağıdınıda ayarlıcam ondan sonra tamamdırAlttaki resimle alakalı olabilir.
Metin etiket rengine girip kapalı konuma getrırıp yeniden baslat bakalım
Oldu abi valla sağol şimdi bildirim arka paneli duvar kağıdınıda ayarlıcam ondan sonra tamamdır
Yine sorun ve yine benDüz renkli bir duvar kağıdı sec, resim olunca hoş durmuyor
Yine sorun ve yine ben3 tane resim seçtim 3 ünüde yapmadı nedense
Koyduğun işareti kaldır derken ne demek istedin abiXbackround ile seç ve o koyduğun işareti kaldır
Koyduğun işareti kaldır derken ne demek istedin abibir resim daha seçtim yeniden başlattım yine olmadı.Restart yapa yapa şarj 30 a indi
O Tikli değil zaten 4 tane farklı walpaper denedim olmadı deliricem o noktaya geldim şuanResimdeki işaret
O Tikli değil zaten 4 tane farklı walpaper denedim olmadı deliricem o noktaya geldim şuan
Yok valla aktif de ettim keşke yanında olsam ya şuan deliricem sana da çok soru soruyorum sende sıkılcaksın biliyorum ama olmuyor yaXposed menüsünden aktif etmemiş olabilirsin kontrol et
Yok valla aktif de ettim keşke yanında olsam ya şuan deliricem sana da çok soru soruyorum sende sıkılcaksın biliyorum ama olmuyor ya
Evet seçtiğim resim orada duruyor abi.Panel bölümüne girdiğinde görüntü bu şekilde olmalı, sonra resmi seç ve restart.
Olmadıysa da önce cihaz hafızasına bak bakalım seçtiğin resim oradamı
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Evet seçtiğim resim orada duruyor abi.
Şeffaf olduğu için olmuyor olabilirmi?Bilemiyorum modülü kaldırıp tekrar kur bakalım
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Şeffaf olduğu için olmuyor olabilirmi?
Yine olmadı kafayı yemek üzereyim sinirimden custom rom atmak üzereyim bu nedir yaWanam pasif yapıp deneyebılırsın.
Yine olmadı kafayı yemek üzereyim sinirimden custom rom atmak üzereyim bu nedir ya
Buda olmadı saçımı yoluyorum şuan sinirdenTek yol kaldı Bataryayı çıkartıp tak
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?