w910i yi satıp 5800 almalımıyım ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

iSiu2

Üye
    Konu Sahibi
w910i yi satıp 5800 almalımıyım ?
1seneden fazla w910i kullanıcısıyım. Telefonun bazı eksi yönlerinden sıkılıp değiştirmeyi düşünüyorum. Ve 5800de karar kıldım.
Ama forumlarda gördüğüm olumsuz eleştriler kafamı karıştırdı. Yoksa değiştirmesemmi ?
İkisinin özelliklerini kendimce karşılaştırdım.
Aslında benzemiyolar ama (:
w910i kamerası 2mp flaş yok. 5800 3.2 mp flaş + otofocus var. (Ama bazıları 5800ın kamerasından memnun değillermiş)
5800 dokunmatik. Ama w910ininde gayet geniş ekranı var.
5800de kasa açıklığı vs hatalar varmış. w910ide kendi kendine açılıp kapanıyo.
Biri walkman diğeri xpressmusic. ikisininde ses gayet iyidir diye düşünüyorum.
Tabi w910ide playnow, shakeme, sensme, trackıd gibi özelliklerde cabası :D
5800ın karizması var :D

Birde 5800 alırsam kutu içeriğinde neler olur?
Tv kablosu bnm için okdr önemli değilde, kılıf ve kalem olsa iyi olur.
Değişti diye biliyorm bunlar olurmu?

Falan filan. Ben önceliği resim çekmeye ve müzik dinlemeye veriyorum.
Bu iki model telefondan anlayanlar bana yardımcı olabilir mi acaba?
 


2758hasret

Üye
dbnmtmtm
 
S'nek Valesi

S'nek Valesi

Üye
W910i de iyi fakat Nokia daha sağlam ve kaliteli ürün yapar hem sıkılmışsın biraz da dokunmatik kullan derim ben sadece alırken telefonun arkasında kasa açıklığı olup olmadığına bak bide alınca v50'ye yükselt.
 

iSiu2

Üye
    Konu Sahibi
Teşekkürler .
 

Lacrymosa

Üye
Sony Ericsson Türkiye Disbiritörü iş yapmadığı sürece piyasadan S.E telefonlar silinecek. Bence de 5800 alın.

Sony Ericsson'un süper telefonları var ama Türkiye'ye getirilmiyor.
 

iSiu2

Üye
    Konu Sahibi
Teşekkürler.
 
futbol123

futbol123

Üye
5800 al harika telefon:oke:
 
laveled

laveled

Üye
bence 5800dan başka bişi al
 
S'nek Valesi

S'nek Valesi

Üye
Evet 5800 yerine biraz daha para koyarak E71 alabilirsin daha iyi bence..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt