W910i yardım arkadaşlar ses algılama sorunu !!!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
nisay1996

nisay1996

Üye
    Konu Sahibi
W910i yardım arkadaşlar ses algılama sorunu !!!
Arkadaşlar telefona ne olduysa biyle konuşurken karşı tarafa benim sesim gitmiyor ama onun sesi geliyor.Ses kaydetmeyi denedim kaydettim ve sesimi algılamamış.Lütfen yardım edin.
 


'Maxi Genç

'Maxi Genç

Üye
e demekki mikrofonunda sorun.

telefoncuya ver 10 tl'ye degistirir
 

Captain

Üye
telefonda knusurken c tusuna basılı tutarsan mikrofonu kapatır karsıya hic ses gtmez tekrar basılı tut knusurken acılır ses :oke:
 
nisay1996

nisay1996

Üye
    Konu Sahibi
teşekkürler arkdaşlar servise götürdüm 20 tl civarı yaptı saolun :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt