W900-n80-k800 -hangisi?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

divts

Üye
    Konu Sahibi
W900-n80-k800 -hangisi?
Arkadaslar ben yeni tel almayı düşünüorum 2 ay içinde falan fakat bi türlü karar veremiom valla

W900 mü N80 mi eğer 2 ay sora çıkmışsa K800i sizce hangisi?
 
N80 derım wıfı 352x416 ekran 3mp symbıan vs hepsınden ıyı bnce!+sık tasarım
 

Silinen Üye 153

Kapalı Hesap
W900'ü silerdim..

K800 Ve N80 Arasında Tercih yapar,

K800'ü alırdım
 

divts

Üye
    Konu Sahibi
Bencede w900 ü eleyelim şimdiden N80 bayaa bi iyi aslında ama K800 ün de 3.2 mpix i n80 i ezer geçer yani...Ama videoda işter tam tersine dönüyo..

Aaaa iyi hatırlattın wi-fi benim için kesinlikle vazgeçilmezzzzz..
 
ewet te k800 3.2 n80 3mp yanı pek ezıp gecme olmaz+vıdeoda zaren k800 rezalet sırf o yuzden bıle alınmaz!!!!!!!
 

Silinen Üye 153

Kapalı Hesap
Sen daha çok kamera ve sese önem veren birisin eger dogruysam

K800

Ama N80'i kötülemeyelim oda çok süper cihaz ama kamerada nokia tutturamıyor biliyorsun..?
 

tofy

Üye
N80 diyorum
bende gelmesini bekliyorum
 

divts

Üye
    Konu Sahibi
Aslında ikiside 2048x1536 da çekiyo yani ikiside 3.2 mpix nokia neden 3.0 mpix demişki anlamadım ..

Video olarak dağlar kadar fark var ikisinin arasında k800 176x144 3gp- N80 352x288 mp4

Zaten onun videosuyla yarışacak tek telefon D600...
 

ozzzy

Üye
1-k800
2-n80
3-p990
 

zoom

Üye
k800

n80 de güzel ama büyük ayrıca bence k800 den daha pahalı olur bence
 

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
176.144 Videolu K800 tavsiye ediliyor ya kusursuz bir alet gibi ona şaşıyorum..



N80'in neden tercih edilmediğinid belirtirseniz iyi olur çünkü K800'den eksisi yok artıları ise birçok..
 

zoom

Üye
<div class='quotetop'>(van_hoijdonk &#064; Mar 7 2006, 06&#58;26 PM) [post=292106]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
176.144 Videolu K800 tavsiye ediliyor ya kusursuz bir alet gibi ona şaşıyorum..



N80&#39;in neden tercih edilmediğinid belirtirseniz iyi olur çünkü K800&#39;den eksisi yok artıları ise birçok..
[/b][/quote]

N80 bence pek üstün olamıyor çünkü daha büyük ve bana kalırsa nokia nın foto çekme meünsü pek ayrıntılı değil ama n80 nasıl olur bilemem
 

free

Üye
k800 veya w900
 

gknky

Üye
n80 tabiki sorman hata
 
N80 :
Nokia N80 - Teknik özellikler
- Aktif matriks renkli ekran (352 x 416 piksel, 262,144 renk)
- Otomatik parlaklık kontrolü
- EGSM 850/900/1800/1900 + WCDMA 2100 GHz
- Kullanıcı arayüzü: Symbian OS üzerinde S60 yazılım +
- 3 megapiksel CMOS görüntü algılayıcı
- 20x dijital zoom +
- Kızıl göz engelleyici özelliğiyle flaş ışığı +
- 5x dijital zoom desteğiyle MP4 ve 3GP formatlarında video görüntü kayıt
- Odak uzaklığı 4.7mm (35 mm fotoğrafçılık eşdeğeri) +
- Odaklama mesafesi: Yakın çekimde 17.5 cm 23.4 cm arası, Normal çekimde 68 cm sonsuz arası +
- Flaş led modları : On, Off, Automatic, Anti Red-Eye +
- Fotoğraf dosya formatı: EXIF(JPEG), JPG
- Video görüntü çözünürlükleri: 352 x 288, 176 x 144, 128 x 96 piksel +
- Pozlama: Otomatik, Manuel EV +/-2.0 ile +
- 16.7 milyon renk (24 bit) +
- Çekim modları: Auto, Portrait, Landscape, Night Portrait, Night Landscape, Sports, Candlelight ve kullanıcı modu.

k800:
sony Ericsson Cybershot K800 - teknik özellikler

&#8226; Otomatik odaklama
&#8226; BestPic fonksiyonu
&#8226; Video görüntü ve fotoğraf stabilizasyon özelliği
&#8226; 2.0 inç büyüklüğünde QVGA TFT ekran
&#8226; Sony Cybershot kullanıcı arayüzü
&#8226; 3.2 megapiksel çözünürlükte 100 fotoğraf barındırabilen hafıza
. 176-144 video
&#8226; 64MB dahili bellek
&#8226; Video görüntü kaydetme, oynatma
&#8226; 16x dijital zoom
&#8226; Otomatik kızıl göz engelleme özeliği
&#8226; DPOF & PictBridge desteği
&#8226; Müzik çalar özelliği (MP3, AAC, AAC+, eAAC+ desteği)
&#8226; 3D oyunlar
&#8226; Bluetooth bağlantı
&#8226; Kızılötesi bağlantı
&#8226; HTML ve RSS internet gezgini
&#8226; USB 2.0 Mass sürücü özelliği
&#8226; Harici anten bağlantısı
&#8226; Memory Stick Micro (M2) yuvası
&#8226; USB kablosu
&#8226; Konuşma süresi: 7 saat GSM / 2.5 saat UMTS
&#8226; Açık kalma süresi: yaklaşık 350 saat
&#8226; Boyutlar: 106 x 47 x 18 (22) mm
&#8226; Ağırlık: 115 gr

Hocam ben senin yerinde olsam N80 alırdım Symbian + 3.0 mp+ 352-288 video
 

gio

Üye
n80 çok sıkı alet ama işlemcisinin hızını merak ediyorum
umarım yavaş bi cihaz değildir..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...