W880i den BlueTooth ile PC'deki İnternet Nasıl Kullanılır?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
abdurrahman1904

abdurrahman1904

Üye
    Konu Sahibi
W880i den BlueTooth ile PC'deki İnternet Nasıl Kullanılır?
Merhaba arkadaşlar. Sorum başlıktaki.

W880i telefonumla Laptobumdaki interneti kullanmak istiyorum. Nasıl yapılır. Anlatacak arkadaşlar var mı acaba. Şimdiden minnettarım.
 


deathofangel

Üye
evet bunu bende duydum bildigim kadarıyla varmıs böyle birsey w880 w810 ve diger sony ericson modellerinde
 

roniua

Üye
öyle deildi ya pc yi telefon üzerinden internete bağlayabiliosnz
 

yigit666

Üye
Su anda ben dedıgın seyı yapıyorum cok ugrasdım ama cozdum olayı w350i ve w800iden baglanabılıyorum ve cok hızlı ınternet msn felan gırebılıyorsun
 

gsmh

Üye
Su anda ben dedıgın seyı yapıyorum cok ugrasdım ama cozdum olayı w350i ve w800iden baglanabılıyorum ve cok hızlı ınternet msn felan gırebılıyorsun

peki nası yapıon bi anlatırsan bende merak ettim :D
 

yigit666

Üye
Bana msn yollayın programı atıyım 2 ayrı program var sımdı cepten cevap yazıyorum yaklasık bır ay ugrasdım ama sonunda cozdum ve super dosya ındırme felan cok hızlı
 

yigit666

Üye
arkadaslar bu sıtede anlatımı vardır egerkı yapamazsanız yardımcı olurum cok basıt bısey sadece sonıy errıcson ıcın
 

akse aslanı

Üye
arkadaşlar telefon ne marka olursa olsun modem desteli olsunbende 6500 nokia var ben tel üzerinden pc bağlanıyorum
 

hasan2709

Üye
w810i telefonum war buluuteho cihazımda war.bunların arasında bağ kurup telefon u modem olarak kullanıp interneti kullanabilirmiyim.yardımcı olursanız .çok çok sevinirim.
 
free

free

Üye
mümkündür k700 varken yapmıştım ben..şu an hatırlamıyorum
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt