W810i Müthis Bir şovla Piyasdaya Giriyor

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

stormelf

Üye
    Konu Sahibi
W810i Müthis Bir şovla Piyasdaya Giriyor
arkadaslar w810i sonunda piyasa çıkıyorrrr

biletixten alıntıdır.

"Sertab Erener’den yepyeni bir show!!!

“Sertab Digital”
feat. DJ Murat Uncuoğlu & DJ Aytekin Kurt

powered by Sony Ericsson Walkman® Phones

Son aylarda akustik bir performans ile dinleyicileriyle buluşan Sertab Erener, tamamen farklı ve cıvıl cıvıl bir sahne konsepti ile hayranlarının karşısında: Türkiye’nin en muhteşem DJ’leri Murat Uncuoğlu ve Aytekin Kurt ile ilk kez canlı olarak sahneyi paylaşacak olan Sertab Erener, size bir daha unutamayacağınız bir gece yaşatmaya hazırlanıyor.

Konserde dinleyeceğiniz şarkıların düzenlemeleri ve remiksleri Murat Uncuoğlu ve Aytekin Kurt tarafından tamamen yeniden yapılmıştır ve “Sakin Ol” gibi vazgeçilmeyen Sertab hit’lerinin yanı sıra son albümü “Aşk Ölmez”den seçilmiş en güzel parçalarından oluşmaktadır.

Gösteri süresince sahnede özel olarak hazırlanmış ışık tasarımının yanı sıra canlı video şovu ile Engin Eraydın’da yer alacak.

Ayrıca konserin ikinci şarkısında Sertab Erener konserin ana destekçisi Sony Ericsson’un yeni Walkman® telefonu W810i ile düet yapacak! Erener, W810i’yi müzik kablosu MMC-60 ile müzik sistemine bağlayacak ve müzik ses sisteminden çaldığı sırada şarkının sözlerini mikrofondan söyleyecek.

Yaz aylarında devam edecek dance konseptli muhteşem bir konser dizisinin açılışını 07 Nisan’da Sertab’la beraber Maslak Refresh the Venue’de kutlayın! "
 


RockFord Fosgate

Üye
sankı w800 un ustune cok bısey katıyoda bole sasalı sovlarla pıyasaya suruyolar!!sadece tıpı daha guzel yoksa cokta bı + sı yok!
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
7 Nisan'da piyasaya girerse, Haziran'ın 15'ine doğru ucuzlar yavaş yavaş..
 

zoom

Üye
avrupa fiyatı nekadar bir bilgisi olan var mı?
 
__Midas__

__Midas__

Üye
E-bay da $464.00
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
€ olmasın o, çok ucuz oluyor o fiyata.
 
__Midas__

__Midas__

Üye
<div class='quotetop'>(ChavRash &#064; Apr 4 2006, 12&#58;25 AM) [post=309549]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
&#8364; olmasın o, çok ucuz oluyor o fiyata.
[/b][/quote]
tekrar baktım fiyat doğru,ama tr fiyatı dolar bazında haliyle ytl bazında çok daha yüksek olacaktır vergiler,gümrük vs...
 
free

free

Üye
telefonda rekabet kızıştı 6280 750 ytl ile girdi mesela 3250de ucuz giriyor
bu yüzden bu telefon 750-850ytlden girse bile şaşmam pek
 

RockFord Fosgate

Üye
Nokıa da artık ucuz cıkartıyo telefonları en sonunda beklenen an geldı ucuz teller:)))
 

zoom

Üye
<div class='quotetop'>(__Midas__ &#064; Apr 3 2006, 09&#58;29 PM) [post=309532]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
E-bay da &#036;464.00
[/b][/quote]

Bu fiyata ebay daki kullanıcılar mı satıyorlar yoksa ebay kendisi mi satıyor birde ben almanyaya gidip kendim alsam orda ebay&#39;dan sonra gelirken gümrük ödemezsem telefonum kapanır mı ??Birde gümrük %10 öyle değil mi?
 

realgs

Üye
Nisan Sonunda 850 YTL fiyatla piyasaya çıkacak.
Almanya fiyatı ,internet sitelerinde 360 Euro ,dükkanlarda daha pahalıdır.

Gelelim Sertab konserine :
SE web sitesine üye olan ve W serisi teli olanlara beleş giriş için mesaj geldi.
SMS ile ad soyad ,yaş ve model ismini gönderiyorsun,beleş girişş onay kodu SMS ile cebe geliyor.
Görünürde güzel uygulama ama kötü tarafı Sadece W serisi teli olanlar faydalanıyor.
Mesela K750i sahibi bir SE&#39;ci bundan faydalanamıyor.Anayasadaki eşitlik ilkesine
uymadığını düşünüyorum ve SE W900 kullanıcısı olarak SE&#39;yi kınıyorum.Zaten kendilerinede kınama maili
attım ve gelen cevap: W konsepti çerçevesinde yapılıyor,diğer seriler için ilerde farklı uygulamalar olacak....
şeklindeydi.W&#39;ciler haric diğerleri üvey evlat anlayacağınız.
 

zoom

Üye
w810i satılan bir internet sitesi söyler misiniz almanya kökenli 360 euro çok ucuz geldi bana
 

realgs

Üye
Birkaç tane versem



 

stormelf

Üye
    Konu Sahibi
s.e. tr yi aradım ben bana nisan ayının ikinci haftasaı satısa sunulacak dendi.
fiyatı sordum ısrarla bilmiyoruz dediler (yaalaann)
ama bence 750~850 ytl arası olacak
 

RockFord Fosgate

Üye
bence 800 mılyona cıkarsa kımse almaz ne farkı warkı w800 den??sadece sekıl&#33; degmez&#33;
 
free

free

Üye
sana şı kadarını söyleyeyim n70ini satıp w810 almayı düşünen arkadaşım var zaten
 

realgs

Üye
Bu akşam Konser (tanıtım) gerçekleşecek.
Aranızda gidecek olan varmı?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Doğuş Pertez
Cevap
2
Görüntüleme
662
Esen_Rüzgar
First Lady
Cevap
1
Görüntüleme
3K
CryDaqqeR
Doğuş Pertez
Cevap
0
Görüntüleme
1K
Doğuş Pertez
Cevap
4
Görüntüleme
1K


Üst Alt