w810i msn yardım

Sponsorlu Bağlantılar

lift

lift

Üye
    Konu Sahibi
w810i msn yardım
arkadaşalr sony ericsson w810i için şöle ucuz az kontör yiyen bir msn programı bilen varsa lütfenn
 


islam61

Üye
bunda da bulamassan google ye yaz
 
lift

lift

Üye
    Konu Sahibi
nası az yer demi kontörleri
 
emrezorlu

emrezorlu

Üye
yaa benim telefon hattım yüzünden msn e bağlanmıyor ama babamın hattından bağlanıo
 
lift

lift

Üye
    Konu Sahibi
Senin Hattın Ne? Eğer Vodafonesa Ondan Bağlanılınmıyor Internete Bağlanmak Için Yani Ayarlaını Yapmak Ve Internete Bağlanmak Için 700 Kontör Istiyor
 
erhanmehmet

erhanmehmet

Üye
nası az yer demi kontörleri
şu ayarları yap bende 1 saate 1 kontör gidiyo :
1)Ayarlar
Menü > Bağlantı > Data iletişimi > Data hesapları > Yeni Hesap Ekle > GPRS Data
İsim: internet
APN: internet
Kullanıcı Kimliği: (boş)
Şifre: (boş)
Ayarları kaydediyoruz.

Menü > Bağlantı > İnternet ayarları > İnternet profilleri > Yeni Profil/Ekle
İsim: internet
Kullanılan Hesap: internet
Ayarları kaydediyoruz.
Ayarlar > Bağlantı > Java ayarları > Kullanılan Hesap – “internet” seçiyoruz.

Ayarlamalarımızı sorunsuz bir şekilde tamamladıktan sonra diğer aşamaya geçelim.

NOT: Ayarlar bütün şebekeler için standarttır.
 
lift

lift

Üye
    Konu Sahibi
şu ayarları yap bende 1 saate 1 kontör gidiyo :
1)Ayarlar
Menü > Bağlantı > Data iletişimi > Data hesapları > Yeni Hesap Ekle > GPRS Data
İsim: internet
APN: internet
Kullanıcı Kimliği: (boş)
Şifre: (boş)
Ayarları kaydediyoruz.

Menü > Bağlantı > İnternet ayarları > İnternet profilleri > Yeni Profil/Ekle
İsim: internet
Kullanılan Hesap: internet
Ayarları kaydediyoruz.
Ayarlar > Bağlantı > Java ayarları > Kullanılan Hesap – “internet” seçiyoruz.

Ayarlamalarımızı sorunsuz bir şekilde tamamladıktan sonra diğer aşamaya geçelim.

NOT: Ayarlar bütün şebekeler için standarttır.
diğer aşama????????
 

tuna10

Üye
Sony ericsson K790i MSN Programı rica ediyorum lütfen doğru adres verin Abidik kubidik yerleri gezmekten gercekten sıkıldım Cok acilen lazım YArdımlarınız için şimdiden teşekkürler
 
djweb

djweb

Üye
hemen verelim kardeş

--------------- Ekleme ---------------

almak istersen msn den atarım buraya nasıl ekleneceğini bilmiyorumm
ben de w800 de var
ona kurulu güzel çalışıyo dur adını yazıyım ebuddybeta yaz downloand yap indir hayırlı olsun

--------------- Ekleme ---------------

herkez bunu indirsin her tel e uyuyor
 
askaba

askaba

Üye
bana herhangi bir mesaj gelmedi????
 
fbrk07

fbrk07

Üye
yaw bu mig33 kuruyorum ayarda yapıyorum ama hep eror veiryor bilen varsa [email protected] msn bu yardım lütfen:(
 

GENERALL

Üye
Arkadaşlar Oldu Çook Teşekkür Ederimm Yaaa Beni Mutlu Ettiniz Ya Dilerim Allahımda Siiz Mutlu Etsin Daima :)
 

omerfw

Üye
ya arkadaş lar ben bir türlü giremedim msn ye cepte msn yi yükledim ayarları yaptım kullanıcı ve/veya şifre hatası dio yok mu bunun çözümü çok azil lütfen
 
erhanmehmet

erhanmehmet

Üye
diğer aşama????????

sonra programı kur

Programın kullanımı : Önce ayarları yapıyorsunuz tabi ondan sonra programı açıyorsunuz. İlk başta register demeniz gerekecek.. buraya yeni bir username ve password belirleyeceksiniz... telefon numaranızı girebilirsiniz çok kullanuılan bi site sorun olmaz bence...
sonra size smsle bir kod gelcek yine programı açıp enter code diyeceksiniz kodu gireceksiniz.
sonra login diyip aldığınız kullanıcı adı ve şifreyi yazacaksınız..
program açılınca
menü den msn diyip giriş yaparsınız
 
Cs***MaN

Cs***MaN

Üye
Arkaadaşım Ultraim yükle sadece 1 kontör gidio istersen 1 yıl çıkma 1 kontör gidio istediğin kadar yazış 1 kontör ben kullanıdım W810i sadece 1 kontör çok da güzel bir program hat farketmez ave telsim turkcell sadece 1 kontör ;)
 

burak96

Üye
burak arkadaşım senin bu dediğini w810i telefonuma yaptım hattımda turkcell açıp kapattım hemen 3 kontör yedi yahu bu nedir yardımcı olursanız sevinirim.
 

nasecurity

Üye
mig33 en iyisi budurr bundan daha güsel ve az kontör yiyen program yoqq:D
 

96brk

Üye
kardeş error verio msn ye girerken kontörüm olmadığından mı ve aveada kaç kntr gidio???

:coold: :islik
 

ezo_can

Üye
ya lütfen artık düzgün bişi söyLeyin benm telefonum sony ericsson W810i hattım avea. ben cepten internete girip msn indirmek istiyorum nasıL oLcak :(
 


Üst Alt