w810i msn yardım

Sponsorlu Bağlantılar

Mevoshy

Üye
benim telefonumda Sony Ericsson W810i bugün bir mesaj geldi ücretsiz msn için BEDAVA yaz 7777'ye gönder diye yaptım gerekli olan ayarları da yaptım telefona msn'i yükledim. herşey sorunsuz gitti ama oturum aç'a tıkladıktan sonra ağ kapsamı dışında kaldığınız için sistemden koptunuz gibi bir yazı çıktı. ne yaptıysam düzeltemedim bunun çaresi ne?
 


ozan715

Üye
kardes benım telefon sony ericson w810i buna msni nerden yükliyecem birde yüklersem kac köntör gider acil yardım lütfen...
 
Marchegiani

Marchegiani

Üye
Mig33 var..
 
By_Vatan55

By_Vatan55

Üye
w810i msn kabul ediyormu ?
 


Üst Alt