alın kullanıno saman bana hak werırsıniz

bence w810i harika bi telefon alalı 1.5 sene oldu gayaet menunum herkese tawsiye ederm......
alın kullanın saman bana hak werırsıniz

W880 de walkman telefonun olmazsa olmazı radyo yok.Buna keza edge ve kamera flaş ı da yok.W880 derken biraz daha düşünmenizi tavsiye ederim.
