W810i mi? W880i mi?

Sponsorlu Bağlantılar

Sizce hangisi?

  • W810i

    Kullanılan: 173 66.8%
  • W880i

    Kullanılan: 86 33.2%

  • Kullanılan toplam oy
    259

ruğu

Üye
arkadaşlar w880i yi denemedim ama w810i bence gayet iyi bide w900i hakkında ne düşünüyosunuz??? merak ettim
 


hazeyin aslan

Üye
hangisi iyi bilmem ama w810 i isteyen varsa garantisi sanırım ya doldu yada var biraz faturalı kutusuyla veririm kim istiyosa
 
eyypshmc

eyypshmc

Üye
w810i satıp w880i aldım...ararştırırsan w810i nin daha iyi olduğunu anlarsın...kamersaında flash var...810i nin çektiği resim 450 kb civarı 880i nin ise 230 civarı...resim kalitesi + radyo sağlamlık vb bi sürü özellik 810i yi daha iyi kılıyor...880i nin tuşlarıda alışılana kadar eziyet çektiriyor
 

K!NG

Üye
aramısda coumuz w10i kullandıı için bu cevabı vermiş ama bende w880i 10 ka t daha ii bi telefon hem görnüm hem içerik
 
abdurrahman1904

abdurrahman1904

Üye
bence w810i
 

hasan_fener

Üye
arkadaslar w880 veya w810 almayı düsünüyom zaten w880 agır basıyordu w880 alacam ama dısarıya verdigi ses cok kötü die duydum w880 kullunan arkadaslar nasıl hoperlör sesi
 
royalflush

royalflush

Üye
w880 gayet güzel ama kamera flaşı olmaması şansını düsürüyo bence w810
 

orijinjr

Üye
w880i alma tuşları berbat bi msj yazana kadar cnm cıktı we w810i nin flaşı we sesi daha ii w810i al derim
 

mahmutçuk

Üye
w 810 i bence
 

federikee

Üye
bence w810i harika bi telefon alalı 1.5 sene oldu gayaet menunum herkese tawsiye ederm...... :oke: alın kullanıno saman bana hak werırsıniz:):oke:

--------------- Ekleme ---------------

:yurubence w810i harika bi telefon alalı 1.5 sene oldu gayaet menunum herkese tawsiye ederm...... :oke: alın kullanın saman bana hak werırsıniz:):oke:
 

KARA SOVALYE

Üye
810i
 
öfarukz

öfarukz

Üye
w810i harika bi telefon
 

canerius45

Üye
W810i :spr
 
Marchegiani

Marchegiani

Üye
w880i tabi ki bnim telefonum:):coold::ehe
 
mbemurat

mbemurat

Üye
w910i al bence
 
mhmtozturk

mhmtozturk

Üye
zx6r

zx6r

Üye
sorulurmu buuu tabiki de w810i !!!!
 

GüL=)

Üye
W810i tabii ki şık oLmasından çok kuLLanışLı oLmaLı bence
 

abrekazemet

Üye
tabikide w880i bu telefon 240*320 de 29.5 fsb 128 bit ses akışında çok kaliteli video oynatıyo bir çok nokiya modelleri bunu yapamıyo :D
ne yazıkki ben kendi w 880i mi sattım şimdi k770i kullanıyorum :D sonyden memnunum :D
 
-->SEİDS

-->SEİDS

Üye
w880i nin özellikleri bakımndan klas bı telefon.ama tusları zorluyor.basmak ıçın alısmanız gerek.
w810 ün salmıs bı tlfn.günümüzde doktorlar bile w810 kullanıor.bazıları.
ben w810i öneririm.hem de ses açısından
 


Üst Alt