w810i için menü kitleme

slm kardeş mehmet ben ya benim w810 i aldım ama bu şifreleme prog indirdim ben bunu tel nasıl yüklicem yardımcı olurmusun ?tşk msn adresim gece_x_elasi@hotmail.com yardımlarınızı beklicem..
 
arkadaşlar moby explorer diye bi program var w810i için telefonun içindeki tüm dosyaları zipliyor resim video mp3 fark etmiyor yani bulabilirseniz işinize yarayabilir...
 
yahu bu mesajlara şifre koymuyor dosyalara koymuyor yada çalışmıyor güzel bi proğram yapamadılamı daha FireFock mudur nedir bunun haricinde başka proğram yokmu
 
bende bi w810 i kullanıcısı olarak . cvp yazmak istedim bu telefonlarımızın böle bi özelliği ne yazıkki yok arkadaşım.
 

lift

Üye
saol arkadaş çok gzl program ben bunu bi yerden daha indirmiştim ama olmamıştı bu bireaz daha farklı belki bu olur
 

memed493

Üye
Arkadaşlar Msjlara Nasıl şifre Koydunuz
 
http://www.maxicep.com/sony-ericsso...lock-java-dosya-sifreleme-2007-jar-66758.html


winrarı açdık içinde 3 tane ;

FileLock.jad
FileLock
Maxicep.Com - Cep Telefonu ve Mobil Teknolojiler Forumu
gösterecek

ilk 2 tane dosyayı
FileLock.jad
FileLock dosyalarını

sırasına göre klasöre giriyoz
MSSEMC
Media files
other
kopyala yapışdır yapdık.

telefondan menü dosya yöneticisi
diger
orda dosya görünecek kur
enter passworld çıkacak
sol tuş düzenleden
4 haneli numara yada harf girdik sağdaki seçimden ok dedik
dosya uygulamalara kaydedilecek
programı açınca herzaman enter passworld
isticek aynı şifrenizi girip görünmesini istemediğiniz klasörün üstünde lock
görünmesi için unlock diyoruz

uygulamanın kullanıcı datalarının okunmasına izin ver ?
evet diyoruz bu sürekli çıkar hatta bazen 2-3 defa tekrarlıyorincelediğim kadarıyla msjları kapatamıyoruz
zaten sonylerin java programları oyunları çok kötü ben kullanmıyorum gereksiz bir program olduğunu düşünüyorum




ben kitledim ama acmaya çalışıyom
program başlat pass isticek gir passworldu
açmak istediğin dosyanın üstünde unlock de tamam
sağ tuşla çıkış yap



l
inkteki program cok yavas işliyor
tek program bu yavaş değil normal aslında blmiyom


bu filelock çalışmıyor bebem
çalışıyor w810 da


Klasörelere şifre Koymayı Bulamadım,nasıl Olacak Biraz Tarif Edermisiniz
program açdığında passworld gir klasör veya dosyanın üstünde lock de sağ tuşa tıklayınca en altda exıt var açmak için tekrar passworld unlock de sağ exıt


slm kardeş mehmet ben ya benim w810 i aldım ama bu şifreleme prog indirdim ben bunu tel nasıl yüklicem yardımcı olurmusun ?tşk msn adresim gece_x_elasi@hotmail.com yardımlarınızı beklicem..
yukarıdaki yolu izle


arkadaşlar moby explorer diye bi program var w810i için telefonun içindeki tüm dosyaları zipliyor resim video mp3 fark etmiyor yani bulabilirseniz işinize yarayabilir..
ben hiç kullanmadım,bu program zaten güzel değil
deneyin



yahu bu mesajlara şifre koymuyor dosyalara koymuyor yada çalışmıyor güzel bi proğram yapamadılamı daha FireFock mudur nedir bunun haricinde başka proğram yokmu
msjlara konmuyor uğraşdım yok öyle birsey
moby explorer diye aradaşın söylediği program varmış onu dene istersen



w700i ye oluyormu?
evet java uygulaması olan program


bende bi w810 i kullanıcısı olarak . cvp yazmak istedim bu telefonlarımızın böle bi özelliği ne yazıkki yok arkadaşım
olsa çok iyi olurdu tabiki


Arkadaşlar Msjlara Nasıl şifre Koydunuz
yok

Kolay Gelsin
 
ya mesajı bırakında tuşkilidine kod konulsa ona bile razıyım bulursanız linkini ltfn yazın
 

memed493

Üye
yardımın için teşekkür ederim saol
 
ismini ver yada buraya ekle millet kullansın
ben programdan hiç hoşlanmam zaten gizlicek birseyim yok
 

saset

Üye
banada lazım ama böle diil samsung gibi olsa ne manyax olur

--------------- Ekleme ---------------

banada lazm ama smsung gibi olsa çox manyax olur

--------------- Ekleme ---------------

banada lazm ama smsung gibi olsa çox manyax olur

--------------- Ekleme ---------------

banada lazm ama smsung gibi olsa çox manyax olur
 

kaan_alp

Üye
kardees benım de telefonum aynı bu telefonların öyle özellikleri ok.
 

alfa217

Üye
telefonunuz benzinde alsınmı)
 
bende bende arıom hacılar bı yazın hele