w810i için menü kitleme

askaba

Üye
    Konu Sahibi
w810i için menü kitleme
merhaba arkadaşlar foruma dün gece üye oldum ama gercekten faydalı bir paylaşım forumu herkese tesekkur ederim.yanı sıra telefonum w810i telefonumun menusune şifre koymak istıyorum sanırım beceremedım.örnegin:mesajlara benden baska kımse gıremeyecek(şifreyi bilmeyen)yardımlarınızı beklıyorum saygılar.
 

askaba

Üye
    Konu Sahibi
up up up sorum hala günceldir
 

eyub

Üye
arkadaşlar bende bu file lock var ama msj lara tek tek şifre koyuyor öle klasörlere koymuyo.yada ben bilmiyom bana YARDIIMMMMMM
 

askaba

Üye
    Konu Sahibi
yardımın için teşekkür ederim saol
 
bende cok aradım öyle bı sey bulamadım örnegın tlf kılıdı bıle olsa razıyı
 

asi3321

Üye
galiba hepimizin böle sorunu var
 
bende öle bişey arıyorumm!!
 

onela

Üye
aaynısından banda lazım
 

4b3n

Üye
buLan oLursa koysn banada lazım
 
m.t. arkadasımız linkini vermiş programın ben kullandım gayet işe yarar bi program
emeğe saygı lütfen...
 

driver45

Üye
Arkadaşlar Msjlara Nasıl şifre Koydunuz,ben Yapamadım,yardım Edermısınız ?

--------------- Ekleme ---------------

Msjlara Tek Tek Mı Sıfre Koymak Zorundayız,klasöre Sifre Olmuyo Mu?
 
Klasörede oluyor biraz araştır bulursun
 

ege-35

Üye
bu filelock çalışmıyor bebem
 

driver45

Üye
Klasörelere şifre Koymayı Bulamadım,nasıl Olacak Biraz Tarif Edermisiniz ?
 

vayvay21

Üye
thanks teşekkürler şükran