W800i Yardım

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Peki hiç Fabrika ayarlarına geri dönmeyi denedin mi ?
 

nuisance

Üye
walla benim telde de bi iki defa oldu bazen kara bı ekran gelio sonra duselio
 

nuisance

Üye
walla benim telde de bi iki defa oldu bazen kara bı ekran gelio sonra duselio
 
    Konu Sahibi
challenger benim tel duzeldi olayı anladım telefonu hiç kapatmazsan 1 hafta boyunca ve cok kurcalarsan telefon otomatik res cekio bi kaç gundur denedim akşamları kapayıp açıyorum su anlık bi sorun yok ama flaş şart son versionu yuklicem
 
ßenim için sorun olmaz zaten ben yatarken telefonu kapatırım
 

Gokhan43

Üye
Telefonun şarjı bitmedikçe telefonu kapamam ben yaw
 
6260 Satabilirsem gidip alıcam w800
 
yok ben böyle kaderin şarap çanağona tüküreyim

La adamla konuşuyorum 650ye ver diyo telefonu sonra indirip yap diyo 600 diyorum sonra olmaz 500 vereyim diyo bende bastım kalayı gidip bi telefoncuya satmak en iyis.. !!
 
    Konu Sahibi
başını agrıtma boşver dostum sen git telefoncuya sat al paranı rahat rahat kullan w800i yi
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...