W700i orjinal kamera driver . !!! Acil !!! Yardım edin

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
-->SEİDS

-->SEİDS

Üye
W700i orjinal kamera driver . !!! Acil !!! Yardım edin
KAMERA DRİVERİ YÜKLEMİŞTİM,YÜKLEDİĞİM GÜNDEN BERİ KAMERA AÇILMIYOR.
LENS İ AÇIYORUM,KAMERA GÖRÜNTÜSÜ DEĞİLDE MENÜSÜNDE YAZANLAR 2 SANİYE GÖZÜKÜP KAPANIYOR.KAMERA,TELEFONUN YAZILIM BİLGİLERİNDEDE GÖZÜKMÜYOR.
SANIRIM SİLİNMİŞ.
:sn: ÇOK UĞRAŞTIM AMA OLMADI.
BİRDE RADYODAYKEN HOPARLÖRÜ AÇ DİYORUM,AÇILMIYOR.HALA KULAKLIKTAN ÇALIYOR.
TELEFON GÖRÜŞMELERİNDE DE HOPARLÖRÜ AC DİYORUM ACILMIYOR.
YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM.
ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM.:(:bigstar:
 


cardanadam

cardanadam

Üye
arkadaşım eniyisi adresinden usb kablosuyla beraber versiyon yüklemeyi dene düzelmesi lazım
 
tanimazsinki

tanimazsinki

Üye

--------------- Ekleme ---------------



arkadasım bu lınkde w700i nin orjinal yazılımları var once ıstersen camera drıverı yukle olmazsa dıgerlerını yuklersın setoolla yukle
 
-->SEİDS

-->SEİDS

Üye
yazılım atmak benim de aklıma geldi ama bilmiyorum nasl atcaamı.hem atmışken w800 yaparm belki!
kamerada AF yok bende ama w800 de war.o nasıl olur kı?
bence olmaz,çünkü AF de kamera ileri gidiyor.?
sagolun arkadaşlar.
yalnız bırakmadnız.
 
-->SEİDS

-->SEİDS

Üye
w800i fullflash atıldı.canawar ın kamerayı degstirdim.
k750i ekran,kamera aldım.
mükkemmel oldu.
cam netlıgınde foto çekıo!
teşekkürler
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt