w10 ile 4k çekim

    Konu Sahibi
w10 ile 4k çekim
arkadaşlar lumia 1520 ile w8.1 ile 4k çekim yapabiliyordum, w10 ile yapamıyorum.sorun w10 da mı.
 

BLasTeaR

Üye
arkadaşlar lumia 1520 ile w8.1 ile 4k çekim yapabiliyordum, w10 ile yapamıyorum.sorun w10 da mı.

İşaretlediğim yeri seçerek 4k video kaydı yapabilirsiniz. Şuan için sadece 30 fps var, 60 eklenmedi. (sanki eklenmişti diye hatırlıyorum)

 
60fps 4k çekim hiç bir telefona çıkmadı

Ama kasıt ettiğiniz 1080p 60fps ise olabilir