W-T6 Sorun Bakın Lütfen... :(:(

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

yolcu20

Üye
    Konu Sahibi
W-T6 Sorun Bakın Lütfen... :(:(
Ya Bi Abimde W-T2 var Tuş Kılıdını acmak ıçin Ok işaretini surukledıkden sonra guvenlık kodu yazınız gibi bişey cıkıyor bu W-T6 Da yokmu ???
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...