Vücut geliştirme

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Yunkaai

Üye
    Konu Sahibi
Vücut geliştirme
Bu açtıgım 2. konu kusura bakmayın

Ben 16 yaşında 49 kilo ve 173 cm yim.Acayip zayıfım kemiklerim sayılır derecesinde.Lakin bir o kadarda çeviğim.Ben vücudumu gelistirmek istiyorum.Nasıl çalısmalıyım? Ne gibi bir yol izlemeliyim ? Birde bende biraz kıl sorunu var Vücut çalışırsam nasıl etkiler bu sorunu?
 
Bende 13 yasimdaym ayni sorun vardi ama azaldi
nasilmi
duzenli ve iyi beslenmeyle
her sabah 4tane yumurta haslamasi yap beyazini kesin ye sarisini istersn ye etli pilav fslan ye aksam oyle
vucuda gelirsek 10+10=20kg.dumbell seti al
8-9 hareket var onlari yapcan link atarmda silinir diye atmiyorum simdilk
mobidn yazdiim icn pek ugrasmadm k.b
Nutellali ekmek yersende enerjin olur daha rahat baslarsin spora ama kesinlikle bir spor merkezine gitmen sart
 
İlaç İçmeyin Spor Salonuna Yazılın Yeter
 
bunun icin bazi ilaclar var onlari kullansan + bir spor salomuna yazil bu is tamamdir


bu arada imkanin varsa profesional hocalarin calisdirdigi ve ozel olarak ilgilenecekleri bir salona git bide

bendede aksi fazla kilo sorunu vardi sagolsun hocamin yardimiyla 96kq dan 78kq a kadar kilo verdim

bu oncesi

ve simdiki
 


- - - Eklendi - - -

Birde bende biraz kıl sorunu var Vücut çalışırsam nasıl etkiler bu sorunu?
simdiden soyleyeyim bende kotu etkiledi, tabi alan kuculunce haliyle dahada siklasiyorlar

sende aksi olur yanilmiyorsam yani sorun yokkk
 
zayıfsan bol bol protein tüketceksin başka alternatif yok.
 
Valla bende 16 yaşında 56 kiloyum ama zayıfım yine. Salona filan bir yere gitmene gerek yok. Uzan mekik çek şınaw çek. Uzanarak ayağını 2 karış kaldır. Bunları yapınca inanılmaz etki ediyor ama biryerdede eğer sağlıklı beslenmezde kas geliştirirseniz kemik erimesine yol alabileceği ini duydum.


Bu Mesaj Mobil Sürümden Gönderildi
 
Düzenli beslenme önemli, sportif faaliyetlerde de bulunursan sım sıkı olursun
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...