Voyager Home Screen v3.00(0) Symbian^3 Signed

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Ediz Yiğit

Ediz Yiğit

Üye
    Konu Sahibi
Voyager Home Screen v3.00(0) Symbian^3 Signed


Voyager Home Screen (vHome) is the most powerful desktop UI on Nokia phones.Give you HTC Sense and iPhone style UI on S60 , and totally free! Powerful home screen features include: 1) Beautiful big retro clock or analog clock 2) News feeds and weathe 3) Put all your apps into neat pages to flick through ,like iPhone 4) one click on/off widgets: bluetooth, silent profile,phone lock. 5) send twits from home screen.
 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: yutkun, denhal2007, NeO_Revolution ve 3 diğerleri


BL@DE02

BL@DE02

Üye
tesekkurler ediz bu uygulama superdi eski versiyonu yenisi de ciktiysa cok guzel tesekkurler
 

srna21

Üye
tesekkkürker süper bisi bu tam sürüm mu?
 
tuzluca76

tuzluca76

Üye
Bu Çok Ram Kullanıyor ya Çok Sevdim de Ram Yüzünden Sbp yi Tercih Ediyorum S^3 ün Arayüzünden Bile Daha Az Ram Kullanıyor Neredeyse Hemde Daha Kullanışlı Daha İyi Performanslı Ve Şık :)
 

nonamex

Üye
Harika bir program, N-Deskten daha iyi bir menüsü var ve ev ekranı gayet şık.
 
ŞenolTÜRK

ŞenolTÜRK

Üye
Teşekkürler
 
Silinen Üye 2148459

Silinen Üye 2148459

Kapalı Hesap
:yuru
 
sayokantürk

sayokantürk

Üye
Hakkaten güzel bir uygulama ben çok sevdim teşekkürler
 

NeO_Revolution

Üye
teşekkürler gerçekten güzel
 
_ardaa

_ardaa

Üye
bunu sorunsuzca kullanabilen var mı? ben kurdum ilk kurulumda açıldı hemen gayet güzel çalıştı, sonra fring kurayım dedim birde true caller kurulu telefonda neyse fring kurdum, telefon yeniden başladı açıldı home screen açılacak gibi oluyor telefon resetleniyor en az 20 defa oldu telefo açıldığı gibi reset atıyordu, neyse ki taskman kuruluydu daha hızlı davrandım proccessini durdum da kaldırdım.
 

nonamex

Üye
bunu sorunsuzca kullanabilen var mı? ben kurdum ilk kurulumda açıldı hemen gayet güzel çalıştı, sonra fring kurayım dedim birde true caller kurulu telefonda neyse fring kurdum, telefon yeniden başladı açıldı home screen açılacak gibi oluyor telefon resetleniyor en az 20 defa oldu telefo açıldığı gibi reset atıyordu, neyse ki taskman kuruluydu daha hızlı davrandım proccessini durdum da kaldırdım.

N-Desk kurun daha başarılı
 
_ardaa

_ardaa

Üye
buda güzel aslında ama true caller+home screen birlikte gitmiyor en azından bu ikisi varken fring yükleyip telefonu yeniden başlatmamak gerekiyor, birde n-desk ile ilgili pek iyi şeyler duymadım hatalıymış sanırım.
 

nonamex

Üye
buda güzel aslında ama true caller+home screen birlikte gitmiyor en azından bu ikisi varken fring yükleyip telefonu yeniden başlatmamak gerekiyor, birde n-desk ile ilgili pek iyi şeyler duymadım hatalıymış sanırım.

Nokia Bubbles kullanmıyorsanız N-Desk 2.3 gayet güzel çalışıyor.
 
_ardaa

_ardaa

Üye
Bubbles kullanmıyorum deneyebilirim taskman sağolsun yine sorun olursa kurtarırırm sanırım.
 

bilgixx

Üye
Bende saat teması görünmüyor neden acaba..:)
 
aleranol

aleranol

Üye
n-desk hakikaten çokmgüzel 1 aya yakın onu kullandım hiç sorunsuz hele yazılıda kopya çekerken yakınlık sensörü çok iş görüyor :D
 
VKUCUKSAHİN

VKUCUKSAHİN

Üye
Hiç Sevmedim ben buna ya :S Çok kasıyor telefonu
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt