badblue
Üye
vodofone!!servislerle kontür hırsızlıgı
Arkdaşlar ben bugün başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum sizinde başınıza gelebilir dün 150 kontür yükleyip 75 kontür kazanmama ragmen 225 kontürüm olması gerekeriken 102 kontürüm kalıyo hemen müşteri hizletlerini aradım cepten 3 kere 5 er dakikanın üstünde beklettiler ve bakmadılar evdende tam 12 dakika aradım müşteri hizmetlerinden bakmadılar yani kontürleri kurtarıyım derken bide ordan traşladılar bi güzel ezan servisi işte istemedigim halde hiç kullanmadıgım 5454 chat servislerini iptal etmediler üstelik bu servisleri kullanmama rahmen mesajlar geliyordu sanırm bu yolla kontürleri bitiriyolar belkide çogu kişinin başına geldi bu vaka dicem başka bişi bulamıyorum..
telsim deyken üç dört defa oldu aradım müşteri hizmetlerini kapattırdım bi dahada olmadı