solgun50
Üye
vodafoneyi anlamak gerçekten güç...
geçenlerde burada serpil timuray yöntiminin kaybının 2 kat olduğu ve son yıllarda vodafonenin çok abone kaybettiği yazıldı dorudur etrafım da çok kişi avea sınırsız ya da turkell 35 lik biz bize kamuya geçti... vodafonenin altyapısı gerçekten çok düzeldi faturalı kullanan insanlar genelde ya normal konuşur turkelin 35 heryöne 1200ü gibi yada çok konuşuyordur aveanın 66 sı gibi bunlara uygun maalesef bir tarifeleri yok ve benim rehberimin neredeyse tamamı avea ve turkell oldu umarım uyanırlar da rekabet devam eder...
haftaya ben açarım konuyu oldumu