Vodafone'un hizmet (hezimet) anlayışı...

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

odysse_73

Üye
    Konu Sahibi
Vodafone'un hizmet (hezimet) anlayışı...
VODAFONE'UN HİZMET (HEZİMET) ANLAYIŞI...

Kasım 2010 ortalarında Vodafone Faturalı Hat (Heryöne 150 dakika tarifeli) aldım.
Vodafone abone merkezinden hattı aldığımda HTC Touch2 PDA cihazında kullanacağımı ifade ettim... Hattı telefona takıp (açıldıktan sonra) kullanmaya başladığımda sorunla karşılaştım; cihaz şebeke göstergesinde "3G", "Edge" veya "H" değişimi esnasında yaklaşık 5-10 dakikada bir şebeke tamamen giderek "Hizmet Yok" ibaresi çıkıyor ve yaklaşık 30 saniye ile 1 dakika aralığında öyle kaldıktan sonra şebeke tekrar geliyordu...
Bu sorun nedeniyle 3-4 gün sonra abone merkezine gittim, Sim Kart sorunu olabileceğini söylediler ve 128 KB sim kartın sorunu çözebileceğini belirttiler; ben de talep ettim, 3 gün içinde alabileceğim söylendi...
3 gün sonunda gittiğimde aynen "Dağıtıcımız getirmemiş!" denildi... Tekrar bir 3 günlük süre verildi, ben de anılan sürede sorun çözülmezse hattı kapattıracağımı ifade ettim.
İkinci 3 günlük süre sonunda tekrar gittim; bulamadıklarını söyleyerek "siz bir bakın-baktırın çeşitli bayilerden bulursunuz belki..." denildi.
"Böyle bir hizmet anlayışı olamayacağını" ifade ederek Vodafone Müşteri Hizmetlerini aradım; oradan kendilerinin 128 KB sim kart üretimini durdurduklarını, gönderme olanaklarının olmadığını ve aynen abone merkezi gibi "başka bayiilerden dolaşarak" bulabileceğimi ifade ettiler!
Ayrıca sorunun Sim Kart'tan kaynaklanıyor olabileceğini belirterek Sim Kart değişimi için beni abone merkezine yönlendirdiler; gittim ve aynı nitelikte yeni bir Sim Kart verildi, ancak aynı sorun yine devam etti...
Tekrar abone merkezine gittim; "yapabilecekleri birşey olmadığını" belirttiler; ben de o halde hattımı kapattırmak istediğimi ifade ettim ve gerekli işlemi abone merkezinden yaptırdım...
İki gün sonra Vodafone Müşteri Merkezinden beni aradılar ve hattımı kapatma nedenimi sorarak (kapatmamam için de ısrar ederek tabi...) bölge yetkilisinin ilgileneceğini söylediler; ben de biraz daha bekleyebileceğimi söyledim, sonra ilgili yetkili üzerinden tekrar abone merkezine yönlendirildim. Abone merkezinde Sim Kart (128 Kb) temininin en kısa sürede sağlanacağını söylediler ve beni arayacaklarını belirttiler; aradan 3 gün kadarlık bir süre geçti ve kimse aramayınca ben gidip sordum ve "Maalesef bulamıyoruz, bizim de elimizden birşey gelmiyor!" denildi...
Ben de sonraki gün (24 Aralık 2010) gidip hattımı kapatırmak için müşteri hizmetlerini aradığımı ve abone merkezine uğramam gerektiğini söylediklerini belirttim; abone merkezinden 21.20 TL'lik borcum olduğunu söylediler ve bu miktarı yatırmam halinde hattımın kapatılabileceğini ifade ettiler.
Belirtilen miktarı ödedim, çıktım!
Bugün (25 Aralık 2010) saat 15:00 dolaylarında Vodafone Genel Merkez'inden arandım; yetkili kişi hat kapatma talebimin nedenini sordu (Özel bir neden yoksa diye sordu) ben de süreci anlattım. Ancak sorunumun çözüemediğini ifade ettiysem de yetkili şahıs hiçbir çözüm önerisi sunmadı ama kapatmamam için de ısrarı ihmal etmedi; ben kullanamadığım hat için kapatma talebimi işleme koyduğumu, Vodafone'un da hiçbir çözüm bulamadığı gibi sorunu görmemezlikten gelip umursamadığını belirttim... Hal böyle olunca "Kapatma işlemini onaylıyor musunuz?" diye soran yetkiliye "Evet!" dedim; ben evet der demez Ocak ayında tarafıma 40 TL. tutarında bir fatura daha yansıtılacağını söyledi; ben bu tutarın nedenini sordum, hattı zaten kullanmadığımı-kullanamadığımı belirttim... "Devlete ayrılan pay!" diye karşılık verdi yetkili; ben de bunun haksız bir uygulama olduğunu, böyle bir durumu kabul etmeyeceğimi, gerekli merciilere başvuracağımı bildirdim ve telefonu kapattım...

Yani yukarıda yazılanlardan da anlaşılacağı üzere yaklaşık 1 ay önce aldığım ve maalesef belirtilen sorun nedeniyle doğru-düzgün kullanamadığım hat için tarafıma çıkarılan masraf 60.20 TL'dir!

Siz siz olun Vodafone hat alırken tekrar düşünün!

Vodafone markasının bu sorumsuz, lakayt ve haksız uygulamasını kabul etmek mümkün değildir!

Kişisel olarak bu haksızlığı ve sorumsuzluğu gerekli merciilere ileteceğim...

Ayrıca yukarıda yer alan metni yazılı-görsel basın-yayın ve internet kanalları yoluyla tüm GSM kullanıcıları ve GSM Operatörlerinin de bilmesini sağlayacağımı teyit ederim!
 

timur_55

Üye
vodafondaki ilk madur siz değilsiniz. bu tutarsızca fatura yansıtmaları yüzünden çok kişi kapattı ya da başka operatöre geçti şimdiye kadar. vodafonun hizmetini ben de hiç beğenmiyorum. gerçi artık Turkcell kullanıyorum ya :) Tabi zamanında 485.00 ve son olarak da 78.00 tl l,k faturalardan sonra iki hattımı da kapattım.
485.00 tl gelen faturamın sebebi ise yine kendileri olmasına rağmen kabullenmiyorlar ve imzaladığımız abonelik sözleşmesindeki ucu her tarafa çekilebilecek maddeleri öne sürüyorlar.
Vodafonun hizmet gücü bu işte.
Ama Turkcell de en ufak itirazlarınızza bile çözüm üretmek için seferber oluyorlar.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt