Vodafone webşın yenilendi... 10mb bedava.

Sponsorlu Bağlantılar

aryscat

aryscat

Üye
    Konu Sahibi
Vodafone webşın yenilendi... 10mb bedava.
Az önce vodafoneden bir mesaj aldım. Mesaj aynen şöyle. "vodafone internet tarayıcısı WEBŞIN yenilendi. Indirene 10 mb hediye. "
Vodafone live sitesinden indirebilirsiniz.
 
  • Beğen
Tepkiler: YuZaRSiFTaN


Εthnic

Εthnic

Üye
ya ben yaklasik bir ay once indirip almistim 10mb ti tekrar verirlermi acaba?
 
YuZaRSiFTaN

YuZaRSiFTaN

Üye
keske aveada verse :(
 
adrenalin_

adrenalin_

Üye
evet çok iyi oldu bu webşın şuan kullanıyorum..
 
kacaksevgilim

kacaksevgilim

Üye
nasıl indirebilirim bana soyleyebilir misiniz=?
 
aryscat

aryscat

Üye
    Konu Sahibi
Kardeşim indirdi. Şimdilik gelen giden yok. Indirmek için vodafone live ayarlarını yapıp live.vodafone.com adresine gir oradan web i tıkla
 
lord67

lord67

Üye
bu vodafone webşının 4.2 sürümünü nasıl bulabiliriz bu sürüm hoşuma gitmedide..
 

sanyolov

Üye
arkadaşlar vodafoneun websın 4,2 eski sürüm lazım nasıl bulacam bilmiyorum kendi sitesinede baktım yapamadım bulabilen varmı yardım edin arkadaşlar
 
emree17

emree17

Üye
iyiymiş..
 
BLACKDREAM

BLACKDREAM

Üye
bu webşının oprara dan hiç farkı var mı acaba_?
 
kpln04

kpln04

Üye
arkadaşlar biri bana bu yeni webşını burdan upload edebilir mi telim 6300 şu an desteklenmiyor verdikleri linkten 4.2 sürümü iniyor lütfen biri 5.0 bana upload etsin vodafone nin verdiğini operanın sitesinde olanıdeğil
 
bybilal

bybilal

Üye
hımmm teşekkürler
 
yusuftash

yusuftash

Üye
Arkadaşlar bende indiricem fakat telefonum live.vodafone.com adresine bağlanmıyo. Hattımda kontör yok fakat bu adrese erişim ücretsiz diye biliyorum sanırım wap ayarlarımda bi sıkıntı var vodafone un kendi sitesinden tüm ayarları alıp tek tek denedim fakat yinede bağlanamıyorum. Yardımcı olursanız sevinirim
 
1_9_0_5

1_9_0_5

Üye
bence webşın'ı indirdikten sonra 10 mb'yi alın ama normal tarayıcıyı veya eski bir opera'yı kullanın. Yeni sürümdeki gadget'lar kotadan çok götürüyor
 
yusuftash

yusuftash

Üye
ben bu sürümü indirdim fakat kullanamıyorum acayip kasılıyo telefonum. samsung sgh-u800 kullanıyorum. Bana uygun bi sürümü varmıdır yoksa ben bunu kullanamıcakmıyım??
 

sertantoto

Üye
bu webşın bedava mı
 


Üst Alt