vodafone wap(yardım edin)...

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
o9uz

o9uz

Üye
    Konu Sahibi
vodafone wap(yardım edin)...
arkadaşlar ben bir türlü vodafone'dan msn'e giremiyorum.wap ayarlarını nette yazdığı gibi ayarladım fakat ne wap a ne de msn e girio lütfen bi yardım
 


alemburda

alemburda

Üye
bildiğim kadarıyla ya telefon ıp si yüzündendir (dikkat et ona) yada vodafone interneti açtırman için bir ücret tabi tutuyormuş 75 Knt civarı... :sn:
 
o9uz

o9uz

Üye
    Konu Sahibi
saol
 
safakyasak

safakyasak

Üye
wap üzerinden bağlantı kurulmaz,gprs üzerinden bağlantı kurabilirsin,öncelikle hattın gprs açık olmalı ve telefon ayaların yapılı olmalı
 
mvltt

mvltt

Üye
hattın gprs sini nsl açıyoruzz???acaba:allalla:
 
tksharmely

tksharmely

Emekli Yönetici
Vodafone GPRS Çağrı merkezi 4440542'yi arayarak açtırmanız mümkündür.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt