Vodafone saçmalığı

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Vodafone saçmalığı
İsin kötü yani ücretsiz olan java uygulamsı çalısmıyor bende
 

'h716043

Üye
vodafone live ile bağlanın
 

Jrcan1

Üye
Benim telefonda dün indirdim.bağlanmaya çalıştım.Ama 2 seçeneğim var vodafone internet-wlan sadece bu ikisi çıkıyor.Lıve ile bağlanılmıyor
 
    Konu Sahibi
bende live lada internetlede bağlanmıyor
 
elimde son 1 ayar var paylaşmayacm
 

mstf_l

Üye
vodafone iste bir musteri hizmetlerini anlayın derim
 
önceden live ile oluyordu şimdi o da olmuyor

----------Eklendi @ 21:03:41 ---------- Yazıldı @ 21:02:34 ----------

chat yapmak isteyen olursa m.ebuddy.com a girip uygulamayı indirsin ben kurdum ücretsiz bilginize
 

Jrcan1

Üye
önceden live ile oluyordu şimdi o da olmuyor

----------Eklendi @ 21:03:41 ---------- Yazıldı @ 21:02:34 ----------

chat yapmak isteyen olursa m.ebuddy.com a girip uygulamayı indirsin ben kurdum ücretsiz bilginize

c3/e olur mu?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...