Vodafone Müşteri Eziyetleri

Sponsorlu Bağlantılar

halux42

Üye
    Konu Sahibi
Vodafone Müşteri Eziyetleri
:megafon:Merhaba arkadaşlar ; Ben 9 yıl Turkcell geçmişi olan bi cep abonesiyim . 2010 ocak ayında sanki Turkcell biraz pahalı gibi geldi ve vodafone reklamlarına aldanıp hattımı vodafone taşıyım dedim ve geçtim.

İlk kullandığım aylardan itibaren sorunlar başladı , kapsama sorunu , gprs internet yavaşlığı vs vs. Hatta Evimin bir odasında çekiyor diğer odada yankı bile yapıyordu. Bunu defalarca ilettim müşteri hizmetlerine hiç bir zaman kendilerinde kusur bulmuyorlar ve hiç bir şey yokmuş gibi davrandılar.

Bütün bunlara Lanet olsun diyerek kullanmaya devam ederken ; Günlerden bir gün bir banka işi için ismime kayıtlı bir Fatura lazım oldu. Bende hemen en yakın en yakın cepshopun yolunu tuttum.

Eskiden böyle Fatura sureti lazım oldumu en yakın Turkcell şubesine gidip 30 saniye içinde suret faturamızı kaşeleyip imzalayıp veriyorlardı, Bende vodafone dada böyledir diye düşündüm en yakın cepshopa gittim ve bir adet fatura sureti istedim. Kendileri bana veremeyeceklerini böyle bir yetkilerinin olmadığını söyledi. Müşteri hizmetlerini aramam gerektiğini söylediler.

Aradım ve fatura sureti talebinde bulundum , onlarda bana bi fax numarası vermemi istediler. Bende o an bulunduğum cepshop un fax numarasını verdim ve faksın gelmesini beklerim.

2 saat kadar bekledim gelen bi faks yoktu , ertesi gün uğradım faks yine gelmemişti. Ertesi gün tekrar işyerimden aradım ve işyerimin faksını verdim. Daha önce istediğim faksın bi türlü elime ulaşmadığını belirttim. onlar bana faks çektiklerini söylediler ve beni yalancı çıkarmaya çalıştılar.

aynı talebimi defalrca yineledim belki 20 kere aradım vodafone müşteri hizmetlerini ve işyeri faks numaramı verdim , kendileri hep bana çektiklerini söylediler vs vs. Halbuki tam bir fiyasko durum.
Bir faks çekmekten acizler veya sistemlerinde sorun var kontrol etmiyorlar.

Ben bu işe nasıl çare bulacam derken aklıma başka bir fikir geldi ve vodafone sitesinden genel müdürlüğün telefonu aldım 0212 367 00 00 bu numarayı aradım.

Santralden müşteri hizmetlerizden işimin halledilmediğini ve ikigündür benimle dalga geçildiğini söyledim. Beni muhasebe destek bölümüne bağladılar. orada görüştüğüm beyfendi beni dinledi ve hemen faks numaramı istedi ve 45 saniye içinde istediğim faks elime ulaştı.

Bu olaylar sonucu anladım ki ucuz etin yahnisi böyle oluyormuş ve hemen tekrarTurkcelle geçtim ve bi dahada değiştirmem. çünkü 9 yıl kullandım ve müşteri destek kısmında zerre kadar ne hata gördüm nede terbiyesizlik yaşadık.

Vodafone geçmek isteyen arkadaşlarıma tavsiye , ben pişman oldum tövbe ettim.

Gelelim şimdi sizlere bi tavsiyede bulanacağım arkadaşlar.
Eğer vodafone da bi işiniz varsa kendinizi müşteri hizmetleri adındaki ucube bölümle harabe etmeyin. hemen 0212 367 00 00 bu numarayı arayın ve santralden istediğiniz konuya uygun bölümü bağlatın direk işinizi görün.


NOT : Turkcell pahalı diye düşünen arkadaşlarım , bende öyle düşünüyordum. Meğer işin aslı öyle değilmiş. Tek yapmanız gereken 4440532 yi arayıp kullanım özelliklerinizi ve aradığınız tarife özelliklerini yetkiliye aktarmak. size anında vodafone ve avea dan daha cazip tarifelerini hemen önerecekler. sizde o zaman işin aslının ne kadar farklı olduğunu göreceksiniz. Lütfen bunu bi deneyin bence. Hem kaliteli hizmet alın hemde cazip fiyatlarla.


Herkese saygılar
 


sarıoklar

Üye
bu kadar olay yaşayacağınıza gelip buraya bu kadar yazı yazacağınıza my vodafone'dan 1 dakikda işinizi halledebilirdiniz.
 

halux42

Üye
    Konu Sahibi
bu kadar olay yaşayacağınıza gelip buraya bu kadar yazı yazacağınıza my vodafone'dan 1 dakikda işinizi halledebilirdiniz.

Defalarca aradım , en z 3 gün uğraştım. her aramanızda bağlanamıyorsunuz, bağlandığınızda da ilgilenen yok.
myvodafone site üzerinden gönderdiğiniz maillerede cevap veren yok zaten. Tamamen fiyasko
 


Üst Alt