Vodafone MSN 1 Mayıs'kadar BEDAVA!!!

    Konu Sahibi
Vodafone MSN 1 Mayıs'kadar BEDAVA!!!
Merhaba arkadaşlar Vodafone MSN 1 mayıs'a kadar bedava iyi yazışmalar.
Vodafone Anı Yaşa...
 
Tepkiler: beneralll
Ya 6300 desteklemiyor bunu ve vodafone messengerı destekleyen telefonda cok az 10-15 tane telefon desteklıyor..
 

ilo53

Üye
guzelde tel e250 ama yuklıyemıyorum kntr yok ondan mı acaba
 
zaten surekli bedava mayısı gecincede bedava oLur tahminim
 

med-jai

Üye
arkdaşlar bende nokia 6630 var ama vofafone msn yüklemede sorun cıkıyor elinde uygulamaya yolluyacak birileri varmı acillllll
 

ilo53

Üye
e250 desteklıyo ama e poısta adresı ve parola kontrrol edılıyo dıo baska bıse demıyo msn acılmıyo
 
bende girdiğim zaman kontör gidiyor bu nasıl ücretsiz anlamadım. (vodafone live ile bağlanıyorum acaba yanlışmı yapıyorum)
 

s.volkan

Üye
Dün denedim 10-15 kişi çıktı heposide offline..

Bişey anlamadım.
 

Catty

Emekli Yönetici
Yav bedava olan şey kesin bi şekilde sorun çıkarıyor en iyisi paralıya devam
 

morfrap

Üye
Way be! Helal vodafone
 
arkadaslar mayısı gectı vodefone de messenger bedava ya gırıyorum bu nasıl oluyorr
 

yohtur

Üye
artık süresiz ücretsiz
 

ucurum01

Üye
bende vodafon live ile giriyorum kontürüm küsüratlı gidiyor ama bu ne iştir biri cevap yazsın