vodafone modem almayın

yaw kardeşim vodafone babamın değil ama böle yazıları görünce çıldırıyorum ben almısım vodem gayet güzel gayette hızlı yaw siz bazı operatorlerın buyuk harcamalarına goz kırpın ve yolunun yaw bırakın bunları en avantajlısı vodafone bence
 

acarbay

Üye
    Konu Sahibi
kardeşim insanların sorunları olmasaydı böyle bir konu açmaya gerek duymazlardı. yani lütfen tek taraflı konuşmak yerine diğer kişilerin sorunlarını da düşününüz...
 
sen sorun yaşadın diye herkes sorun yaşayacak diye birşey var mı?

ben çok memnunum.
 

mertimce

Üye
Sırf bir şirketi kötülemek için yer aramayalım. Artık herkes kendi hesabını yapıyo. Kalite+fiyat = Vodafone diyorum. bu ikili her zaman yanyana gelmez. örneğin turkcell kaliteli belki ama herkesi haraca bağlamış durumda. Aveada ucuz gibi geliyo ama hem sonradan acısını çıkarıyo hem de çok kötü. ben yıllarıdır bunları tecrübe etmiş biriyim. Sırf karizma yapmak, gösteriş yapmak için kazıklanmaya gerek yok. İşinizi görmeye bakın bence. Kötülemek için de ufak tefek şeylerle değil ciddi şeylerle uğraşın. Sonuç ortada daha tartışamaya gerek bile yok diyorum. saygılar.
 
arkadaşlar vodafon cep sınırsız internet paketi alıyorsunuz ABONE AYLIK CEP NET 3636 GÖN 8 TL BAYILIYOSUNUZ nokıya cep telefononu bigisayara data kablo baglayıp bigisayardan baglanıyorsunuz sınır yok. hz da o kadar işte
 

Hkn's

Üye
aynen dogru dıor bende suana kadar sorun olmadı
 
vodafon teknosa kampanyasından 1000 ytl lik indirim çeki alarak ayda 75 lira ödeme şekli ile modem ve 5 gb internet satın aldım.aldığımada bin pişman oldum. 3Gher yerde çekmiyor merkezde bile ilçede olduğum için edge ile bağlanabili yor.edge falan hikaye açıkçası bağlanmıyor.anlayacağınız 800 liram resmen çöpe gitti.şimdi kablolu internet bağlattım onunla giriyotum internete. ah akılsız kafam nasıl da kandım gitti paralarım.şehrin merkezin de 3 g varsa alın fakan bulunduğunuz yerde 3g yoksa sakın ha sakın almayın bir abi tavsiyesi ...
 
ben vodem kullanıyorum çokta güzel çalışıyor çokta güzel çekiyor kota mota dersen zaten hacim ve zaman esase alınarak senin tarifen neyse seçip tarihe bile geçerek bakabiliyorsun anında hem kullanıp hemde giden kota miktarını sürekli takip edebiliyorsun daha güzeli sanmıyorum zaten ben 11 senedir telsim
vodafone

kullanıyorum diğerlerine göre her yönden güzel desem abartmış olmam sanırım denemek lazım



--------------- Ekleme ---------------

bu arada kime anlatsam herkez vodem e olumlu bakıyor cep net paketi kullanıyorum vodemime takıp pc de kullanıyorum ayda 8 tl ödüyorum 100 mb sonra yavaşlıyo ama mükemmel hem pc hem phone netsiz kalmıyor
vodafone

bu olay için ne kadar teşekkür etsem azdır....!

--------------- Ekleme ---------------

vodafone

vodafone

vodafone

vodafone
 

tommikks

Üye
turkcell den vodafone a geçtim , aylık cepnet paketim var ancak daha evvel hiç takılmadan cepten radyo dinleyebiliyordum turkcelle şimdi dinleyemiyorum, sürekli kopuyor, birde elektrikler gidince laptopu cepten internete bağlardım , şimdi 10 dk sonra kopuyor bir daha da doğru düzgün bağlanmıyor , acaba bu sorun bir tek bende mi var ?
 

1_9_0_5

Üye
Bence 3G Modem'lere gerek yok, çünkü PC Suite kullanarak telefon üzerinden internete bağlanabiliyorsunuz.
 

yusuf868

Üye
kardeş bence sen bir vodafone bayisine git orda söyle derdini çare bulurlar...
 

tommikks

Üye
tşk cevap için, yalnız sorun benim sorunum değil bence herkesin sorunu, yeterince çekmiyor bağlantı sürekli kesiliyor sonra tekrar bağlanıyor, müşteri hizmetlerine mail attım bakalım ne cevap verecekler
 

kol@j

Üye
vodafone o kadar da insafsız değil...

telefonda sorunumuzu anlatırsak muhakkak değerlendirmeye alıp 2 ay içinde cevaplıyorlar.

fakat bizim bilgisayarlarda kontrolümüzde olmayan bir yığın veri akışı var... güncellemeler mesela...

bu kirli veriler yüzünden kota gider...
 

tommikks

Üye
vodafone bencede çok iyi , çok memnunum aradılar daha sonra zaten yeterince de ilgilendiler, birde kotasız internet verseler tam süper olacak