huysuzcocukk
Üye
vodafone hattimdan durup dururken kontor qidio :(
Az önce 100 kontor yükledim ve toplam 101 kontörüm olmuştu.
35 köntür qönderdim ve 10 dk sonra baktim toplam 27 kontörüm kalmiş
birtek cep dolusu sms paketine üyeyim ve üyelik yarin sona erecekti.
Başkada hiçbir pakete üye değilim.Son zamanlarda Vodafone Messenger kullaniyorum.Uzun süre 1 kontörle kullandim ama bilqim kadariyla ücretsiz bir hizmetti.Acaba kontör yükleyince ordanmi çektiler?
35 köntür qönderdim ve 10 dk sonra baktim toplam 27 kontörüm kalmiş

birtek cep dolusu sms paketine üyeyim ve üyelik yarin sona erecekti.
Başkada hiçbir pakete üye değilim.Son zamanlarda Vodafone Messenger kullaniyorum.Uzun süre 1 kontörle kullandim ama bilqim kadariyla ücretsiz bir hizmetti.Acaba kontör yükleyince ordanmi çektiler?

