vodafone hattimdan durup dururken kontor qidio :(

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
huysuzcocukk

huysuzcocukk

Üye
    Konu Sahibi
vodafone hattimdan durup dururken kontor qidio :(
Az önce 100 kontor yükledim ve toplam 101 kontörüm olmuştu.
35 köntür qönderdim ve 10 dk sonra baktim toplam 27 kontörüm kalmiş :(
birtek cep dolusu sms paketine üyeyim ve üyelik yarin sona erecekti.
Başkada hiçbir pakete üye değilim.Son zamanlarda Vodafone Messenger kullaniyorum.Uzun süre 1 kontörle kullandim ama bilqim kadariyla ücretsiz bir hizmetti.Acaba kontör yükleyince ordanmi çektiler?
 


rockibalik

Üye
müşteri hizmetlerini ara..onlar sana büyük ihtimal bi yere kayıt oldugunu soylıcekler..aynı sey bndede oldu .hmde kendı ıstedıgm dısı bi uylelıktı..araynca düzeltiyorlar bilgn olsn;)
 
huysuzcocukk

huysuzcocukk

Üye
    Konu Sahibi
herhangi bi cepshopa qitsemde olmazmi?

--------------- Ekleme ---------------

evet şimdi aradim benimde isteğim dışında bir üyelik olmuş :(
şimdi bu qiden kontörler ne olcak?
 
MusiqStyle

MusiqStyle

Üye
müşteri hizmetlerini ara..onlar sana büyük ihtimal bi yere kayıt oldugunu soylıcekler..aynı sey bndede oldu .hmde kendı ıstedıgm dısı bi uylelıktı..araynca düzeltiyorlar bilgn olsn;)


evet aynen öyle bendede aynısı olmuştu :oke:
 
EroL

EroL

Emekli Yönetici
eskiden data borcunu kontur yükleyince alıyolardı, konturun olmasada internete girebiliodun -80 lere kadar düşüyodu kontur ama onu kaldırdılar. yine aynı sisteme dönmüş olabilirler, son zamanlarda vodafone kullanıcının elindeki konturleri toplama çabasına girdi, benim artık inancım kalmadı kaliteli hizmet diye bişey kalmadı vodafonede.
 
-YARINIYOK-

-YARINIYOK-

Üye
hiçç uğraşma taşı numaranı TURKCELL e rahata kavuş
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt