vodafone cepte bedava tv

o9uz

Üye
    Konu Sahibi
vodafone cepte bedava tv
En çok kanal seçeneği bulunan ve bedava olarak hizmet veren tek şebeke. Ayarlar için önce MMS yazın 7070'e gönderin. Gelen Vodafone_MMS olan bağlantı noktasını kaydedip varsayılan bağlantı olarak ayarlayın. Sonra Video Yazın 7070'e gönderin. Gelen link üzerinden TV olayına bağlanın. Ordan haberler, spor haberleri, hava durumu, vizyondaki film fragmanları, vizyona girecek olan film fragmanlarını bedava ve video olarak izleyebilirsiniz. Bunun yanında tabii ki Canlı TV de var. Kontör olayı da şöyle: MMS üzerinden bağlantı sağlandığı için Kontör gitmiyor.

bu arada şubat 2008 e kadar uzadı gerçi devamlı uzuyo yaklaşık üç senede bu 12 veya 13. uzatma

bu 13. paylaşımım

 
hocam çok defa verildi ama genede teşekkürler,,
 

o9uz

Üye
    Konu Sahibi
verildiğini tahmin edebiliyorum ama olsun belki bilmeyen vardır.belki uzatıldığından haberi olmayan vardır
 
Vodafone uzatmaya mecbur zaten.Çünkü cepten tv izlemeye çalışsan bile görüntüler berbat bişey anlaşılmıyoo.
 

o9uz

Üye
    Konu Sahibi
zaten ben de kullanmayı bıraktım
 

o9uz

Üye
    Konu Sahibi
ne gibi_?
 

asll

Üye
1 Nisana Kadar Uzatıldı
 

elmyra

Üye
gerekli alt yapı tam oluşturulamadığı için uzuyooo dahaaa cokk uzarrr
 

o9uz

Üye
    Konu Sahibi
bence de
 

farukhan

Üye
uzasın bakalım nereye kadar.. motorola cep tvsini çıkardı bile..
 

teşekkürler devam ettiğini bilmek güzel bir şey
 
Video yazıp yolladım cevap gelmedi bana beyler
 
Arkadaşlar Eskisi Gibi Alınmıyor Ayarlar Ve Ek Olarakta Alt Yapıyla Alakalı Değil,sadece ücretlendirme şu An Için Yapılmıyor,zaten Alt Yapı Müsait Olmasa Bu Servis Kullanılamaz
 

Newwave

Üye
Arkadaşlar 1 ocak 2008 itibariyle ücretli olacakmış diye duydum siz kullanmadan bi müşteri hizmetlerini arayın sonra kontörler gitmesin bilginize.