safisa
Üye
Vodafone çekmiyor kardeşim çekmiyor
antalyanın merkezinde 6 aydır çekmiyor 10 yıllık vodafone kullanıcısıyım lanet ediyorum artık.fiyatları ucuzlatacam diye çekim kalitesi düştü.tek antlay değil adanaya gidiyorum çekmiyor istanbula gidiyorum çekmiyor nasıl birşeymiş bu.telfondan kaynaklanmıyorda tanıdığım herkes lanet ediyor.taşıyacam abi bu hattı başka kaçarı kalmadı...


