Vodafone çekmiyor kardeşim çekmiyor

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
safisa

safisa

Üye
    Konu Sahibi
Vodafone çekmiyor kardeşim çekmiyor
antalyanın merkezinde 6 aydır çekmiyor 10 yıllık vodafone kullanıcısıyım lanet ediyorum artık.fiyatları ucuzlatacam diye çekim kalitesi düştü.tek antlay değil adanaya gidiyorum çekmiyor istanbula gidiyorum çekmiyor nasıl birşeymiş bu.telfondan kaynaklanmıyorda tanıdığım herkes lanet ediyor.taşıyacam abi bu hattı başka kaçarı kalmadı...
 


rapman

rapman

Üye
Trabzon Merkez : ful çekiyor.
Yerin dibine mi giriyorsunuz ne yapıyorsunuz ki çekmiyor anlamış değilim. Hele hele Antalya gibi bir ilin merkezinde Vodafone'un çekmemesi imkansız ..
 

Silinen Üye 2149105

Kapalı Hesap
bende antalyadayım kardeşim burda öyle bi sorun olmuyor hakkaten sen nerde yaşıyorsun
 
safisa

safisa

Üye
    Konu Sahibi
<font face="Arial"><font color="Navy"><font size="3"><i><b>bende antalyadayım kardeşim burda öyle bi sorun olmuyor hakkaten sen nerde yaşıyorsun</b></i></font></font></font>
<br />
<br />

----------Eklendi @ 12:42:00 ---------- Yazıldı @ 12:36:50 ----------

yalanmı soyluyoruz kardasım vodafonda bılıyor cekmedını yuzlerce sıkayet var.antalyada gursuya gel cekıyormu cekmıyormu gor.turkcel avea yerin dibindede cekiyor.istanbul caglayan cekmıyor adana kadirli cekmıyor evin icınde.diger tum operatorler cekıyor.inanmıyan varsa arasın vodafonu ne diyor baksın.
 
S.c.k.N

S.c.k.N

Üye
Harbi adam niye yalan söylesin. Ama konu antalya da çekmiyor gibi söylenirse elbette kimisi çekiyo kimisi çekmiyo der sonuçta yer yer operatörlerin çekim güçleri değişmekte. o yüzden mevkileri genellemede bırakmak pek doğru olmuyor.
 

aykutbuy

Üye
Yıllardır Turkcell kullanıyordum. Faturaların dışında bir şikayetim yoktu. En sonunda yüksek gelen bir faturaya kızıp vodafone geçtim. Allahda belamı verdi artık hiç konuşamıyorum.

Her gün müşteri hizmetlerini arıyorum. Mailler atıyorum. Kafayı yiyorum ama ÇEKMİYORRRR...... :off:

İşin komiği ise çalıştığım şirket vodafone kurumsal abonesi. Müdürüme siz nasıl konuşuyorsunuz ben konuşamıyorum dediğimde keşke bize bir sorsaydın. Biz de konuşmuyoruz telefon kampanyalı aldığımızdan patladık filan dedi....
 
Symbianist

Symbianist

Üye
bizim küçücük ilçede avea ve turkcellin gsm şebekesi çekiyor ancak 3g si çekmiyor ama vodafone hem gsm hem de 3.5g çekiyor. muhtemelen çalışmaları vardır giderirler. eskiden telsim neydi öyle iflahımızı kesti. ben vodafonedan memnunum asıl aveadan şikayet çok. ararsın şebeke meşgul. mesaj atarsın 1 gün sonra gider vs.
 
TunaKarahan

TunaKarahan

Üye
Yıllardır Turkcell kullanıyordum. Faturaların dışında bir şikayetim yoktu. En sonunda yüksek gelen bir faturaya kızıp vodafone geçtim. Allahda belamı verdi artık hiç konuşamıyorum.

Her gün müşteri hizmetlerini arıyorum. Mailler atıyorum. Kafayı yiyorum ama ÇEKMİYORRRR...... :off:

İşin komiği ise çalıştığım şirket vodafone kurumsal abonesi. Müdürüme siz nasıl konuşuyorsunuz ben konuşamıyorum dediğimde keşke bize bir sorsaydın. Biz de konuşmuyoruz telefon kampanyalı aldığımızdan patladık filan dedi....

Bende izmitteyim kardeşim dağda oturuyorum sayılır.Böyle bir modern kentte nasıl çekmediğini sölersin.
Vodafone'nin tek çekmediği yer vardır oda uzaydır(h)
 

OğuzcanAbi

Üye
3,5 çekim kalitesi düştü bendede çok az yerde çekiyor
heo gprs ne deniyor öyle internet paketim var bi süper hızlı giremedim
 
'Patron

'Patron

Üye
bende 3,5g şejır merkezınden hafif uzakdayım yınede çekıyor.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt