Vodafone Blue 555 Nasıl ?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Vodafone Blue 555 Nasıl ?
Hem tasarımı hem de Facebook'a özel tasarımı ile beğenimi kazanan Vodafone Blue 555 marka telefonu almayı düşünüyorum. Ancak Vodafone marka telefonları almamı önerirmisiniz ? Bu telefon aklımı bulandırdı. Almamı önerirmisiniz ? Ne olur bana yardımcı olun, çok teşekkür ederim şimdiden.

Ayrıca servis durumu nasıl ? Arıza durumunda nereye gidiyor cihaz ? (yanlış anlamayın merak ettiğimden soruyorum)
 
o telefon ile facebooka girmek bedava. eğer facebookta çok takılan biriysen alabilirsin ama sadece bu kadar. başka iyi bir özelliği yok

----------Eklendi @ 20:06:42 ---------- Yazıldı @ 20:04:55 ----------

vodafone 945 al daha iyi.
 
    Konu Sahibi
sağolasın kardeşim.
pei 945in fiyatı ne kadar ?
 
Bu cihaz arkadasın dediği gibi sadece facebook'a ücretsiz giriyor, facebook telefonu zaten. Özellik olarak iyi birşey göremedim Mesela resim çekip facebook'a atmak isticeksin ama resmin kalitesi berbat olucak..
 
    Konu Sahibi
vodafone 945in fiyatı 240 tl ise pek düşünmeme gerek yok sanırım
945in özellikleri 555ten çok daha iyiymiş. bir de şunu sormak istiyorum, bu telefonlarda sadece vodafone hattı mı kullanabiliyoruz ? mesela avea ve turkcell hatlarını kullanamıyormuyuz ?
 

Benim bildiğim her hat takılabiliyor.
 
    Konu Sahibi
hmm. her hat takılabiliosa problem yok.
şu 945in fiyatını iyice öğreneyim de
 

denpeh

Üye
Bu cihaz arkadasın dediği gibi sadece facebook'a ücretsiz giriyor, facebook telefonu zaten. Özellik olarak iyi birşey göremedim Mesela resim çekip facebook'a atmak isticeksin ama resmin kalitesi berbat olucak..
Bence hiçde kötü değil tam tersine süper bir telefon ortadaki tuş dokunmatik fln hee birde Resmin kalitesi berbat olucak diyen arkadaşımıza sesleniyorum: Daha önce kamerası 2 MP olupta Flaşı olan bir telefon resim kalitesinin düşük olduğunu görmedim!!!
 

bilip bilmeden konuşuyosun.
 
vf 555 in işlemci hızı 200mhz napıcan o telefonu
 

blackaid

Üye
v 945 daha iyi telefon vodafone telefonlarında serviste sorun oluyor yedek parça sıkıntısı var
 

Ocean258

Üye
Tavsiye etmem hocam o telefonu.. şahsi fıkrım bu tabıkı ama bence ne tasarımı guzel nede ozellıklerıne gore fiyatı uygun..
 

sedces

Üye
ben kullanıyorum şuan




incele burayı
 

2mp kamera seni tatmin edecekse al tabiki, benim telefonunun ön kamerası 2 mp bana ön kamera yetmiyor
Almak istiyorsan kendine haklı nedenler çıkarabilirsin tabiki, parayı ödeyecek olan sensin sonucta.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...