Vodafone aylılk cepnet.aboneyken lira düşme

Sponsorlu Bağlantılar

lonely_melih

Üye
    Konu Sahibi
Vodafone aylılk cepnet.aboneyken lira düşme
Benim sorunumda şöyle :4 gün önce aylıkcepnet paketim yenilendii fakat hala her nete bağlandığımda lira düşmekte.paketim gözüküyor aboneliğim devam ediyor.ama anlamadım sanki paket yokmuş gibi.varmı böyle bir sorunla karşılaşan..
 


ali.44

ali.44

Üye
benim 3.5 liram gitti
 

lonely_melih

Üye
    Konu Sahibi
benim hep gidiyo düzlmedi hala.6 gün oldu aboneliğim yenileneli hala düşüyo internete girince liralar.arıyorum müşteri hizmetlerini sorunu çözeceğiz diyolar daha bişey yok.kullanamıyorum.ne kadar sürecekmiş bu böyle
 


Üst Alt