Vodafone bayilerinde satılıyor mu bilmiyorum ama hepsiburada.com da var ve fiyatı 300 lira ikinci el almak istersen 150 ila 250 arası değişiyor telefonu 3 saat inceledim ve telefon şahsen hoşuma gitti. telefonun artı yönleri androidli olması 600 mhz işlemci hızı 461 mb ram 3.2 inç kapasitive ekran (yani dokunmatiği çok kaliteli) 256k pixels ekran netliği biraz düşük ama 300 liraya androidli telefon bu kadar olur. 5 mp kamera. Bazı arkadaşlar kamera 5mp kalitesinde değil demişler. Yanılıyorlar. kamera 5 mp kalitesinde çektiğiniz fotoğrafların kalitesiz görünmesinin nedeni telefonun ekran kalitesinin düşük olması çektiğiniz fotoğraflara pc de bakarsanız farkı anlarsınız. Sesi az çıkıyor ama ses yükseltme programları mevcut. Onlardan bir tane yüklerseniz iyi olur. Bende yaklaşık 1 hafta sonra 140 liraya 2. el alacağım. Son olarak şunu sölemeliyim ki fiyat/performans açısından çok iyi bir telefon.