vodafone 1tl hak yiyecek kadar düşmüş

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
gs_1991_apo

gs_1991_apo

Üye
    Konu Sahibi
vodafone 1tl hak yiyecek kadar düşmüş
arkadaşlar dün vodafone hattımla 1tl günlük cepnet yaptım mesaj geldi kontur gitti kullanabilirsiniz gece şu saate kadar diye internet e girdim sonra google ye girdim. mesaj geldi bakiyeniz yetersiz olduğu için cepnet aktif lestirile miyor bakiyeniz yeterli olduğunda otomatik olarak alınacak tir gibi birşeyler mesaj i sinirden sildim tam hatırlayamadım. yani uzun lafin kısası kontur u alıyor bilgilendirme mesaji geliyor . ve sonra internet yok 1tl yi yiyor .
 


HaqperesT

HaqperesT

Üye
Sistem hatasi olmus galiba
 

denizhan8

Üye
ben arayana dinletten bir parça satın aldım. Fiyatı 2.5 Tl idi. 5Tl aldılar. Bir keresinde başka birşeyden dolayı fazla almışlardı yine. Bir gün sonra özür mesajı ile geri yüklemişlerdi. Ama bu defa giden gitti. Arayıp derdimi anlatsam daha çok gider büyük ihtimalle. Değmez diye düşünüyorum. Ama bu hatalara dikkat edilmeli.
 
  • Beğen
Tepkiler: gs_1991_apo
spyfurky

spyfurky

Üye
Bu face twitter paketinde basıma böyle bir sorun geldi.3 tl kestiler her nete girişimde para kestiler 10 fazla müşteri hizmetlerini aradım.sonunda 2 lira iade ettiler 10 kez aramak zaten 4 tl , 4 tl de öyle netten gitti,
 
gs_1991_apo

gs_1991_apo

Üye
    Konu Sahibi
aynen öle kardesm bahsettikleriniz benm basımada geldi .. ne bicim bi servis anlayısı ya. ... gözleri para kazanmaktan baska bişi görmüyor
 
handci04

handci04

Üye
başlık çok duygusal
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt