gs_1991_apo
Üye
vodafone 1tl hak yiyecek kadar düşmüş
arkadaşlar dün vodafone hattımla 1tl günlük cepnet yaptım mesaj geldi kontur gitti kullanabilirsiniz gece şu saate kadar diye internet e girdim sonra google ye girdim. mesaj geldi bakiyeniz yetersiz olduğu için cepnet aktif lestirile miyor bakiyeniz yeterli olduğunda otomatik olarak alınacak tir gibi birşeyler mesaj i sinirden sildim tam hatırlayamadım. yani uzun lafin kısası kontur u alıyor bilgilendirme mesaji geliyor . ve sonra internet yok 1tl yi yiyor .
