Vodafone 01.02.2011 mesajlar ücretsiz

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
yusufabii

yusufabii

Üye
    Konu Sahibi
Vodafone 01.02.2011 mesajlar ücretsiz
Selam arkadaşlar Sabah kalktım millete bir günaydın mesajı çektim..Kontörum gitmedi..Not:mesaj hakkım yok..
2 kişiye daha söyledim onlar da mesaj gönderdi onlarında mesaj hakkı olmadığı halde kontorleri gitmedi..Burdan bi kaç kişi daha denesin ve yorum yazsın herkesin haberi olsun arkadaşlar..Dolandiricilari bizde dolandıralım bu yolla :)
 


LAZOFLU

LAZOFLU

Emekli Yönetici
Dikkatli olun derim. korka korka ataçak yerde hiç bulaşmayın derim. Eğer TL niz yoksa deneyin.
 
LAZOFLU

LAZOFLU

Emekli Yönetici
İyi o zaman onlar göndersin.
 
ilo53

ilo53

Üye
sıstemde hata vardır sonra tl çekılır haberınız olsun.

--------------- Ekleme ---------------

dun ben ayarları lıve ayarlarını ıstedım 15tane geldı dk basına sonra musterı hızmetlerını aradım anca oyle duzeldı sıstemde hatadan dolayı
 

teknoqars

Üye
no denedim gitmedi tlde yktu boşuna hayel kurmayn !. :D
 

Carus55

Üye
bende mesaj atmiyor ama net paketim bittigi halde bedava nete giriyorum :D
 
LAZOFLU

LAZOFLU

Emekli Yönetici
Bunlar sistem hatası, sonra alırsa hak talep edemezsiniz, belirteyim
 

faruk0505

Üye
arkdşlr kontorr gitmye başladı
 
LAZOFLU

LAZOFLU

Emekli Yönetici
Söylemiştik değil mi :hmmm
 
ilo53

ilo53

Üye
Geçmiş olsun
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt