yusufabii
Üye
Vodafone 01.02.2011 mesajlar ücretsiz
Selam arkadaşlar Sabah kalktım millete bir günaydın mesajı çektim..Kontörum gitmedi..Not:mesaj hakkım yok..
2 kişiye daha söyledim onlar da mesaj gönderdi onlarında mesaj hakkı olmadığı halde kontorleri gitmedi..Burdan bi kaç kişi daha denesin ve yorum yazsın herkesin haberi olsun arkadaşlar..Dolandiricilari bizde dolandıralım bu yolla
2 kişiye daha söyledim onlar da mesaj gönderdi onlarında mesaj hakkı olmadığı halde kontorleri gitmedi..Burdan bi kaç kişi daha denesin ve yorum yazsın herkesin haberi olsun arkadaşlar..Dolandiricilari bizde dolandıralım bu yolla



