Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
vodafondan turkcell e geçtim 3g de geçerm,??
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
hakan.c
Üye
Konu Sahibi
vodafondan turkcell e geçtim 3g de geçerm,??
ben vodafon 3g ye abone olmuştum,1 hafta önce şimdi türkcelle geçtim yeniden abone olmam geregirmi??
şimdiden teşekkürler
--------------- Ekleme ---------------
yanlış anlamayın t828 de abone olmadım,yeni 3g tel aldım onda abone oldum
masterayfox
Üye
bence tekrar olman gerekebilir sonucta farklı bir operatör bence meajı gönder 3 g li isen zaten sana mesajda belirtir dostum
salihbattal
Üye
bencede yeniden abone olmalısın. elma ile armutlar ayrı kefede.. ikiside ayrı operatör..
LAZOFLU
Emekli Yönetici
Yeniden üye olmam gerekir. Zaten bir mesaj ile üye okunuyor zorluğu yok.
Mehmet
Emekli Yönetici
Tekrar olmalısın
sethaa
Üye
Evet tekrar üye olmak zorundasın. 3g yaz 2323'e ücretsiz gönder